anoniem

Pluspunten: Goed product en deskundig advies

Hans

Pluspunten: Het is duidelijk bij de bestelling het bedrijf houdt zich aan de afspraak voor de levering. ik zou het bedrijf zeker aanbevelen .

Thomas

Pluspunten: snel geleverd
goed materiaal
vriendelijk
goede prijs/kwaliteit

KS

Pluspunten: Makkelijk te bestellen, duidelijke handleiding en snelle levering. Zelfs met vragen kun je snel en correct terecht.

Wilfried

Pluspunten: Prima voorlichting over het aanbrengen van de EPDM

Rien

Pluspunten: Snelle levering en beschikbaarheid van de materialen.
Pluspunten: Snelle levering en beschikbaarheid van de materialen.
Materiaal opgehaald i.v.m. de afwijkende lengte van daktrim, 2,5 mVerbeterpunten: Helaas kwam ik een koker met kit te kort i.v.m. een afwijkende montage, soepel opgelost met snelle nalevering.

GH

Pluspunten: snelle levering, goed product duidelijke instruktiesVerbeterpunten: hoeveelheid contactlijm aan de zuinige kant kom je niet mee uit,als je doe wat er in de omschrijving staat

De

Pluspunten: Compleet pakket, veel en beter advies dan van andere bedrijven, snelle levering

anoniem

Pluspunten: Perfect en vriendelijk te woord gestaan.Verbeterpunten: DHL afschaffen voor de kleine pakketjes.

Marcel

Pluspunten: Mijn tweede dak dat ik gedekt heb met EPDM van Interexpress, Deskundig, klantvriendelijk, behulpzaam en snelle verzending.Verbeterpunten: Geen