Kurt

Pluspunten: Snel geleverd. Goed geïnformeerd over de verzending d.m.v. telefoontje vooraf.
Producten waren stevig verpakt.
Het instructiefilmpje is realistischer dan bij concurrenten,...
Producten waren stevig verpakt.
Het instructiefilmpje is realistischer dan bij concurrenten, maar toch nog wat te sterk vereenvoudigd. (EPDM van 1 mm is nog vrij stug)
Prijs/kwaliteit verhouding is eerlijk.Verbeterpunten: Hopelijk uitbreiding met bijvoorbeeld dampfolie of noppenfolie voor groendaken
Bij het winkelwagentje staat "inclusief verzending" terwijl het op dat moment nog "exclusief" hoort te zijn.

Klaas

Pluspunten: Soepele manier van communiceren en goede tips.

anoniem

Pluspunten: goede prijs prima kwaliteit

hugo

Pluspunten: snelle correcte levering!

jan

Pluspunten: snelle goede service, goede produkten.

WBAB

Pluspunten: Bedrijf reageert zeer goed op vragen en komt afspraken stipt na.

Hans

Pluspunten: Prima website,Prima deskundig advies,alles volgens wens geleverd

Marco

Pluspunten: Ik heb een EPDM-pakket gekocht omdat ik voor de eerste keer mijn dak hiermee ging plakken. Voor het bestellen moet je zeker met 4 of 5 werkdagen rekening houden. De kwaliteit is goed.... Pluspunten: Ik heb een EPDM-pakket gekocht omdat ik voor de eerste keer mijn dak hiermee ging plakken. Voor het bestellen moet je zeker met 4 of 5 werkdagen rekening houden. De kwaliteit is goed. In het pakket zit meer dan voldoende lijm bijgeleverd.
Wellicht dat mijn buurman EPDM ook een interessante optie vindt.Verbeterpunten: Iets snellere levertijd ivm voorspelbaarheid van het weer of anders de verwachte bezorgdag melden.

Robert

Pluspunten: Zeer klantvriendelijk.
Binnen 24 uur de extra spullen in huis die ik nodig bleek te hebben na dat ik erachter kwam dat het epdm te klein bleek te zijn.

Complimenten van...
Pluspunten: Zeer klantvriendelijk.

Complimenten van het snelle handelen.Verbeterpunten: Toch meer controle op afmetingen.

Matthieu

Pluspunten: snelle en adequate service. Goed advies.