frans

Pluspunten: snel geleverd

(mat.nog niet gebruikt)

Ron

Pluspunten: Snel duidelijk en goede prijs.
Pluspunten: Snel duidelijk en goede prijs.
Bij verzending was bestelling beschadigd geraakt, na dit gemeld te hebben had ik supersnel een nieuwe bestelling in huis. Top service!Verbeterpunten: Geen

henk

Pluspunten: snelle leveringVerbeterpunten: ?

Johan

Pluspunten: Snelle en accurate service. Goode telefonische respons.Verbeterpunten: Ga bij de vervoerder na wat de besteltijden zijn. Als er via track en trace wordt aangegeven dat de order 's... Pluspunten: Snelle en accurate service. Goode telefonische respons.Verbeterpunten: Ga bij de vervoerder na wat de besteltijden zijn. Als er via track en trace wordt aangegeven dat de order 's middags wordt afgeleverd tussen een bepaald tijdvak en men vroeg in de ochtend al voor de deur staat om e.e.a. af te leveren kan dit voor behoorlijk verwarring zorgen. Ook andersom uiteraard.

Emiel

Pluspunten: Punctuele verzending. Zorgvuldige verpakking.

n.v.t

Pluspunten: Volgens afspraak leveren.
Goede uitleg,
Pluspunten: Volgens afspraak leveren.
Goede uitleg,
Ik doe voor de eerste keer zaken met dit bedrijf, alleen maar positief, als er iets niet geleverd is door omstandigheden volgt dit binnen twee werkdagen.Verbeterpunten: korting bij meer bestellingen.

neefs

Pluspunten: snelle levering scherpe prijsVerbeterpunten: teveel lasnaden en netter lassen svp
oprollen ipv opvouwen

Borg

Pluspunten: Snelle leveringVerbeterpunten: Betere pakketten maken
De epdm folie niet opvouwen maar oprollen

Bart

Pluspunten: Erg goede producten aan zéér goede prijzen. Het transport naar België was erg snel. Al mijn vragen (en dit waren er nogal wat : ) werden onmiddellijk beantwoord door de verkoper. Echt... Pluspunten: Erg goede producten aan zéér goede prijzen. Het transport naar België was erg snel. Al mijn vragen (en dit waren er nogal wat : ) werden onmiddellijk beantwoord door de verkoper. Echt een aanrader!

Marco

Pluspunten: Nemen zeker de tijd voor je vragen, aardig en bekwaam personeel.Verbeterpunten: De site zou inc btw prijzen moeten aangeven, dit is namelijk wettelijk verplicht.
"De wet is hierin...
"De wet is hierin helder. Op duidelijke en begrijpelijk wijze moet de prijs met inbegrip van alle belastingen vermeld worden. De nieuw in te voeren Europese Richtlijn bevat een zelfde soort bepaling. "