Menno

Pluspunten: Goed advies en snelle afhandeling

prive

Pluspunten: SNEL GELEVERD
GOEDE PRODUKTEN
EN UITLEG BIJGELEVERD VOOR DOE HET ZELVER

Peter

Pluspunten: Snelle levering, goed verpakt.Verbeterpunten: Geen

Ger

Pluspunten: Je kunt met al je vragen bij Interexpress terecht. Levering op afgesproken dag en in het tijdvenster.Verbeterpunten: Geen.

Bouwservice

Pluspunten: Nette levering.Verbeterpunten: Geen opmerkingen

Dick

Pluspunten: Goede begeleiding bij mijn vragen over het aanbrengen van het EPDM, snelle levering.
Hoewel de koppelstukjes van de daktrim door de vakantiedrukte niet waren meegeleverd werd dit snel opgelost en ik had ze de volgende dag via de post.nl al in huis.
De rest was prima voor elkaar, en een duidelijke handleiding werd meegeleverd. Ook geeft de website nog instructies. Het aanbrengen van de EPDM is echt niet moeilijk als je de instructies maar precies naleeft.Verbeterpunten: Ik kreeg van een ervaringsdeskundige de tip om de hoekstukken van de daktrim niet aan de uiteinden vast te schroeven aangezien deze, bij het aanbrengen met hoge temperaturen in de volle zon, de krimp in het aluminium bij lagere temperaturen niet zou kunnen opvangen en de hoeken dan zullen uitscheuren. De schroeven in het aansluitende profiel drukken het hoekstuk ter plaatse van de uiteinden voldoende naar beneden en de krimp wordt dan opgevangen door het koppelstuk. Een andere oplossing is het hoektrimprofiel niet helemaal te laten aansluiten aan het boeideel.

A

Pluspunten: 8Verbeterpunten: Ik heb geen klachten

prins

Pluspunten: prettig bedrijf wordt goed geholpen

Joost

Pluspunten: Goede prijs, snelle leveringVerbeterpunten: Track en trace bericht voor het volgen van de levering

Wilco

Pluspunten: Duidelijke website, snelle verzending, vriendelijke en ter zake kundige medewerkers, fatsoenlijke prijzen.