Jan

Pluspunten: Snelle leveringVerbeterpunten: beter inzicht in lever datum nu alleen na telefonisch contact.

Uphoff

Pluspunten: Snel accuraat duidelijkVerbeterpunten: Voor bedrijven een betere bezorging en betaling die past bij deze tijd

Nick

Pluspunten: Snelle levering en goede en duidelijke internet siteVerbeterpunten: Verzend datum vermelden

Leen

Pluspunten: EPDM besteld. Dak klaar gemaakt. EPDM uitgerold, bleek het stuk te klein. Gebeld. Was ipv 370 rol van 300 rol gesneden. Kan gebeuren.
2 uur na mijn telefoontje had ik het goede stuk...
2 uur na mijn telefoontje had ik het goede stuk thuis. Erg netjes
opgelost.
Materiaal is ook van mooie kwaliteit.Verbeterpunten: Zo doorgaan. Met aandacht voor klant.

Roger

Pluspunten: Gevraagd of zij de volgende dag kunnen leveren, hiervoor hebben zij mijn aankoop persoonlijk gevolgd, werd de bestelling direct in behandeling genomen en de dag erna kreeg ik het... Pluspunten: Gevraagd of zij de volgende dag kunnen leveren, hiervoor hebben zij mijn aankoop persoonlijk gevolgd, werd de bestelling direct in behandeling genomen en de dag erna kreeg ik het binnen.Verbeterpunten: Voor sommige producten kunnen de bezorgkosten de helft goedkoper worden. In eerste instantie dacht ik dat lijm gewoon per normale post verzonden kon worden, bij navraag valt de Epdm lijm onder risicovolle producten en kan dus alleen met speciale vervoerders verzonden worden.

Laenen

Pluspunten: Snelle leveringVerbeterpunten: Geen

Patrick

Pluspunten: Snelle serviceVerbeterpunten: Geen

B.L.M.

Pluspunten: Uutstekende snelle levering, pakketten zijn meer dan compleet..Verbeterpunten: Enige wat ik miste bij het gebruik van de kleverige contactlijm zijn simpele latex handschoenen o.i.d.

mevr.Bannink

Pluspunten: snelle beantwoording van mails en tijdige levering.

remco

Pluspunten: Denken goed mee, informatief en behulpzaam richting klant.Verbeterpunten: Prijzen worden opgegeven zonder BTW na afhandeling van de order wordt de BTW gerekend. Dit geeft een verkeerde... Pluspunten: Denken goed mee, informatief en behulpzaam richting klant.Verbeterpunten: Prijzen worden opgegeven zonder BTW na afhandeling van de order wordt de BTW gerekend. Dit geeft een verkeerde prijs inschatting.