Eugène

Pluspunten: * Snel telefonisch contact
* Goede afspraken, die ook worden nagekomen
Pluspunten: * Snel telefonisch contact
* Goede afspraken, die ook worden nagekomen
* Klein missertje, werd -na telefoontje- direct gecorrigeerdVerbeterpunten: * wat mij betreft: geen verbeterpunten

henk

Pluspunten: site is goed en overzichtelijk. Producten hebben goede kwaliteit.
Pluspunten: site is goed en overzichtelijk. Producten hebben goede kwaliteit.
Prijzen aantrekkelijk, leveringen netjes volgens afspraak.Verbeterpunten: Korting zou voor bedrijven ook onder € 1000 moeten gelden. Zoals
aannemers krijgen bij de meeste groothandels.

ton

Pluspunten: snel; meedenken; niet duur; correcte leveringVerbeterpunten: verbeterpunt? Jammer dat ze een ongeopend blik lijm binnen twee weken niet terug willen nemen. Dat is een beetje zonde van... Pluspunten: snel; meedenken; niet duur; correcte leveringVerbeterpunten: verbeterpunt? Jammer dat ze een ongeopend blik lijm binnen twee weken niet terug willen nemen. Dat is een beetje zonde van het geld

Ron

Verbeterpunten: Ik zou niet weten welke. denken bij alles met je mee zodat je niets vergeet van wat je nodig hebt geweldig ga zo door.

Dirk

Pluspunten: Duidelijke website, wat vooral positief is het aanbieden van totaalpaketten van epdm sets.Verbeterpunten: N.v.t.

Frank

Pluspunten: Persoonlijke hulp is top!Verbeterpunten: Geen, ga vooral zo verder zou ik zeggen. Heb jullie nu al meerdere keren aanbevolen!

Jeoffrey

Pluspunten: Snelle levering, degelijk materiaal voor zeer scherpe prijsVerbeterpunten: Van beide lijmen redelijk wat te kort gehad, zeer ambetant als je bezig bent en opeens niet meer verder kan in... Pluspunten: Snelle levering, degelijk materiaal voor zeer scherpe prijsVerbeterpunten: Van beide lijmen redelijk wat te kort gehad, zeer ambetant als je bezig bent en opeens niet meer verder kan in het weekend. Maar via spoedlevering heb je ze wel redelijk snel tijdens de week.

Cirkel

Pluspunten: Snelle levering, perfect in orde

C.M.HART

Pluspunten: WIJ ZIJN HEEL TEVREDEN OVER DE BEHANDELING,
DE LEVERING EN DE KWALITEIT VAN HET EPDM
TOTAAL PAKKET.PROFICIAT.Verbeterpunten: GEEN

Ger

Pluspunten: snelle en accurate leveringVerbeterpunten: Bij verwerking in de zon kunnen bij de bodemlijm blaren ontstaat door de werking van de EPDM ten gevolge van de temperatuurverhoging. Hierover... Pluspunten: snelle en accurate leveringVerbeterpunten: Bij verwerking in de zon kunnen bij de bodemlijm blaren ontstaat door de werking van de EPDM ten gevolge van de temperatuurverhoging. Hierover telefonisch advies gevraagd bij Interexpress. Dit kan een gevolg zijn van teveel lijm gebruiken Deze blaren verdwijnen na enkele weken.