Leo

Pluspunten: Goede prijs kwaliteit verhouding, snelle service!

Eric

Pluspunten: Snelle reactie op vragen en ook snel en zorgvuldige levering

Martie

Pluspunten: goede info op de site, correcte levering.

Jan

Pluspunten: Snelle levering en telefoontje vooraf dat het de volgende dag geleverd ging worden.Verbeterpunten: Ga zo door

Frans

Pluspunten: Vriendelijk telefonisch contact, snelle en correcte leveringVerbeterpunten: Geen

Luke

Pluspunten: Vriendelijke service, zelfs bij afwijkende vragen. Houd zijn woord bij gemaakte afspraken

Rene

Pluspunten: Goede service, snel geleverd en duidelijke informatieVerbeterpunten: Geen

M

Pluspunten: Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers, die uitgebreid toelichten hoe het plaatsen van het EPDM werkte en wat ik nodig had, op verzoek ook telefonisch. Ook nog duidelijke... Pluspunten: Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers, die uitgebreid toelichten hoe het plaatsen van het EPDM werkte en wat ik nodig had, op verzoek ook telefonisch. Ook nog duidelijke omschrijving erbij ontvangen en genoeg info op de site over hoe te plaatsen. Alle aanverwante benodigdheden kon ik meteen meebestellen. Alles was netjes verpakt en werd keurig volgens afspraak geleverd.Verbeterpunten: In plaats van een stuk EPDM kreeg ik aan elkaar gelaste stroken. Voor de praktische toepassing geen probleem, maar had ik niet verwacht. Beter om dat duidelijk aan te geven bij bestelling.

Dirk

Pluspunten: Alles goed verlopen

Pedro

Pluspunten: De bestelling is compleet en snel geleverd.