Rob

Pluspunten: Goed materiaal, vlot geleverd. En bovendien een handleiding erbij.

bloeminterieur

Pluspunten: Goede service en snelle levering

anoniem

Pluspunten: duidelijk communicatie
snelle en correcte levering
ruim voldoende lijm/kit
Pluspunten: duidelijk communicatie
snelle en correcte levering
ruim voldoende lijm/kit
alles netjes verpakt.Verbeterpunten: Wellicht een stukje stukpapier toevoegen bij de levering voor de plaatsing van de dakafvoeren. had ik (achteraf) graag een euro meer voor betaald.

Franz

Verbeterpunten: Na het aanbrengen van de bodemlijm moet de folie beter worden aangedrukt zodat de lijm goed verdeeld en uitgewreven wordt. Gebruik desnoods een oude verfroller hier voor en wacht... Verbeterpunten: Na het aanbrengen van de bodemlijm moet de folie beter worden aangedrukt zodat de lijm goed verdeeld en uitgewreven wordt. Gebruik desnoods een oude verfroller hier voor en wacht niet tot de folie helemaal is uitgerold want deze lijm droogt best snel. Op mijn dak zijn nu helaas plaatselijk de lijmrillen te zien en te voelen omdat ik de folie hier niet goed genoeg heb aangedrukt.

Gerie

Pluspunten: Kwalitatief goede productenVerbeterpunten: Voor het versturen binnen Nederland van 1 kg contactlijm van euro 12,95 moet ik euro 14,95 verzendkosten betalen. Dat is extreem duur. Ik... Pluspunten: Kwalitatief goede productenVerbeterpunten: Voor het versturen binnen Nederland van 1 kg contactlijm van euro 12,95 moet ik euro 14,95 verzendkosten betalen. Dat is extreem duur. Ik bestel ook alle verf op internet. Voor het versturen van 1liter verf betaal ik euro 2,95 verzendkosten en voor 23.00 uur besteld de volgende dag in huis. Na een reactie van mij aan Interexpress over de dure verzendkosten is eenmalig deze bestelling van 1 kg contactlijm nu netjes opgelost door voor dezelfde prijs 2 kg te leveren. Dus hierbij mijn dank hiervoor, maar de hoge verzendkosten blijven een probleem voor mij voor de volgende bestelling bij Interexpress.

Harmen

Pluspunten: Snel en goed, ook respons op telefoongesprek was prima

Klaar

Pluspunten: Snelle correcte levering

Javi

Pluspunten: Snelle service en reactie. Daar hou ik van!

Cedante

Pluspunten: Zeer behulpzaam bij telefonisch advies en plaatsen van de bestelling
Ook meedenkend om geen onnodige kosten te maken
Snelle en zorgvuldige afhandeling en...
Ook meedenkend om geen onnodige kosten te maken
Snelle en zorgvuldige afhandeling en leveringVerbeterpunten: Geen

Peter

Pluspunten: Zeer snelle levering, een dag na bestelling ontdekt dat ik nog iets was vergeten te bestellen, even gebeld en het probleem was zo opgelost.