A.C.van

Pluspunten: goede voorlichting aangaande het epdm , een vlotte afhandeling
Pluspunten: goede voorlichting aangaande het epdm , een vlotte afhandeling
en de goederen in goede staat ontvangen, ook de meegestuurde handleiding wordt gewaardeerd alleen het is bedoeld voor normale daken maar een dak van een stacaravan is toch iets anders.

Eddie

Pluspunten: Snelle levering, prettig dat er na gebeld werd om de bestelling nog even door te nemen.Verbeterpunten: Geen

Arnold

Pluspunten: Snelle verzendingVerbeterpunten: Ik heb twee delen EPDM besteld die niet al te breed zijn. Deze twee delen zijn geleverd maar wel elk met een lasnaad erin. Hierdoor krijg je een dikke... Pluspunten: Snelle verzendingVerbeterpunten: Ik heb twee delen EPDM besteld die niet al te breed zijn. Deze twee delen zijn geleverd maar wel elk met een lasnaad erin. Hierdoor krijg je een dikke opstaande rand in het dak waar het water moeilijk over wegloopt. Dit ontdek je pas op het moment als je het dak moet plakken.
De hoeveelheid lijm was in de praktijk ook te weinig waardoor ik alsnog extra moest bij bestellen. .
De hoekstukken voor de lichtkoepel passen niet goed.

zwagemaker.keukenmontage

Pluspunten: dit is de eerste keer dat ik hier bestel en beval mij prima en snelle levering prima

Hans

Pluspunten: Snel en vakkundig geholpen bij het afhalen bedankt !

Rony

Pluspunten: Snelle en correcte service en leveringen.
Prijs kwaliteit is uitstekend.

J

Pluspunten: Wij waren goed tevreden over de bestelling alles was compleet

Vanalleshout

Pluspunten: Goede kwaliteit en prima service/ondersteuning waar nodig.Verbeterpunten: Opzoek naar gemakkelijker verwerkbare bodemlijm zonder spuit. De lijm uit de blikken is wat lastig te verwerken.... Pluspunten: Goede kwaliteit en prima service/ondersteuning waar nodig.Verbeterpunten: Opzoek naar gemakkelijker verwerkbare bodemlijm zonder spuit. De lijm uit de blikken is wat lastig te verwerken. Verder hecht deze lijm wel heel goed.

Adriaan

Pluspunten: Snelle en correctie levering

Hans

Pluspunten: Vlotte bestelling en duidelijke website .
en vlug mijn offerte gekregen .Verbeterpunten: duidelijker vermelden dat men met standaard maten werkt dit was voor mij