Rob

Pluspunten: positieve houding,
telefonisch goed bereikbaar.
klant vriendelijk.

Leon

Pluspunten: Snelle afhandeling, en bij vragen direct antwoord en juiste antwoorden.
Ook netjes dat ze belde dat me pakket onderweg was.Verbeterpunten: Geen

anoniem

Pluspunten: Levering volgens afspraak en goede uitleg. Staan je telefonisch goed te woord.Verbeterpunten: Niets

teun

Pluspunten: alles was goed geregeld dus geen klachtenVerbeterpunten: geen

erwin

Pluspunten: Goede instruktie bijgeleverd.
Goede en snelle service verlening.Verbeterpunten: Kreeg helaas 1 dag later geleverd dan gewenst.
Hierdoor was ik niet thuis toen er geleverd werd...
Pluspunten: Goede instruktie bijgeleverd.
Hierdoor was ik niet thuis toen er geleverd werd en uiteindelijk moest ik mijn packet zelf ophalen bij DHL op ruim een half uur rijden van mijn huis.

Ronald

Pluspunten: Nadat ik een negatief review had geschreven heeft het bedrijf meteen contact met mij opgenomen.Verbeterpunten: Afspraken nakomen en e-mail lezen. Nadat zowel mondeling als per e-mail een... Pluspunten: Nadat ik een negatief review had geschreven heeft het bedrijf meteen contact met mij opgenomen.Verbeterpunten: Afspraken nakomen en e-mail lezen. Nadat zowel mondeling als per e-mail een order was geplaatst, moest gebeld worden om te zorgen dat de order werd uitgevoerd. Volgende dag zou het materiaal er zijn, dit echter niet het geval. Gevolg materiaal te laat.

Behalve genoemde punten blijkt de geleverde hoeveelheid contactlijm 5kg voor randen en opstanden voor een lengte van 30 m en breedte 20 cm, zoals aan bevolen, teveel. Ik heb nog 3/4 van de lijm over. Ik blijf dan ook helaas bij mijn beoordeling.

Peter

Pluspunten: Snelle levering, komt afspraken goed na

tineke

Pluspunten: Altijd beleefd en pakje ziet er netjes uit. Als iets zwaar is wordt het door de medewerker binnenshuis gezet.

marcel

Pluspunten: snelle en korrekte levering.

Jos

Pluspunten: behulpzaam, snel, correct, goed bereikbaar per telefoonVerbeterpunten: Het is een nogal specifiek puntje, maar ik zou maar tips en trics voor het leggen van epdm in een zinken dakgoot... Pluspunten: behulpzaam, snel, correct, goed bereikbaar per telefoonVerbeterpunten: Het is een nogal specifiek puntje, maar ik zou maar tips en trics voor het leggen van epdm in een zinken dakgoot waarderen. Nu heb ik het wiel zelf moeten uitvinden.