anoniem

Pluspunten: zeer tevreden, op voorhand goede info gekregen als ook bij het bestellen van de materialen en zeer snel thuis mooi ingepakt geleverd en dit alles voor een zeer goede prijs

Henk

Pluspunten: Prima afhandeling, iedere keer weer! Complimenten!

Pril

Pluspunten: Bestelling goed afgewerkt.Verbeterpunten: De track and trace werkt goed, alleen jammer dat ze geen tijd kunnen aangeven nu de godganse dag thuis gezeten, ga 5 min weg ......je raad het... Pluspunten: Bestelling goed afgewerkt.Verbeterpunten: De track and trace werkt goed, alleen jammer dat ze geen tijd kunnen aangeven nu de godganse dag thuis gezeten, ga 5 min weg ......je raad het al .

Benno

Pluspunten: Geleverd wat is besteld
Aantrekkelijke prijs
Pluspunten: Geleverd wat is besteld
Aantrekkelijke prijs
Duidelijke product informatieVerbeterpunten: Eerder melden wanneer de bestelling wordt klaargezet en verzonden of kan worden verwacht

Handleiding voor afmeten van benodigde dakdekking afmeting niet op jullie site gelezen of gezien. Ik had dat reeds eerder ergens anders gelezen. Als deze info niet op de website staat, is het een misschien een optie om deze op te nemen in het orderproces (als opmerking)

Erdogan

Pluspunten: Super kwaliteit ,betrouwbaar en correcte leveringVerbeterpunten: Niet veel

Elles

Pluspunten: Keurig telefonisch te woord gestaan en zeer kordate servicegerichte en snelle afhandeling. Dikke 10!

Bedankt, mvg Elles Donker Zuid-Scharwoude,.Verbeterpunten: Geen

Nils

Pluspunten: goede website. snelle bestelling, trage levering mede schuld van DHL.Verbeterpunten: Mijn adres is niet goed overgenomen op het pakket. Hierdoor kon de chauffeur van DHL mijn adres niet... Pluspunten: goede website. snelle bestelling, trage levering mede schuld van DHL.Verbeterpunten: Mijn adres is niet goed overgenomen op het pakket. Hierdoor kon de chauffeur van DHL mijn adres niet vinden. ik heb de dakbedekking nu nog niet ontvangen. ook slechte service van DHL. Nu onnodig lekkage in mijn schuur door deze vertraging van ruim een week.
Tip: Duidelijk en volledig adres noteren, geen afkortingen.

Peter

Pluspunten: Supper snelle levering complimenten! Heb nog niet nagemeten of het de juiste afmeting is, maar ik ga er vanuit dat dit klopt, doos was verschrikkelijk zwaar dus het zal wel juist... Pluspunten: Supper snelle levering complimenten! Heb nog niet nagemeten of het de juiste afmeting is, maar ik ga er vanuit dat dit klopt, doos was verschrikkelijk zwaar dus het zal wel juist zijn.

Jullie doen netjes navraag via Kiyoh mbt de tevredenheid dat is naar mijn mening erg goed.Verbeterpunten: DHL is een prima vervoerder maar het is niet mogelijk om aan te geven dat je de bestelling laat in de middag wilt ontvangen waardoor 2x de levering mislukte bij mij thuis en ik naar het afhaal punt in Arnhem moest om het pakket zelf op te halen.

BMDbouw

Pluspunten: Alles volgens afspraak, goede prijzen!

John

Pluspunten: prima website , duidelijk plus ook een goede klantcontact i.v.m afmetingen epdm en een snelle levering.
Kortom aan te bevelen!Verbeterpunten: niet echt.