Da`s

Pluspunten: snelle en goede servive

Johan

Pluspunten: Snelle levering:
Klant vriendelijk:
Veel bruikbare tips voor het verwerken van het materiaal:
Deskundig:
Diverse malen telefonisch contact door het bedrijf.

Joost

Pluspunten: Uitstekende communicatie en tijdige levering.Verbeterpunten: Jammer dat dhl niet kan zeggen op welk moment van de dag ze langskomen.

Paul

Pluspunten: Telefonisch contact gehad. Goed en actief meegedacht over oplossingen en te gebruiken materialen. Gelijk prijsopgave en afspraken over bevestiging afspraak en levering.
Prima...
Prima geregeld en alles volgens afspraak gegaan.

Aart

Pluspunten: De bestelling werd gewoon netjes afgerond zoals het hoort. De service daarna was echter overtreffend! Een expert van de firma is gratis bij mij thuis geweest om samen met mij te kijken... Pluspunten: De bestelling werd gewoon netjes afgerond zoals het hoort. De service daarna was echter overtreffend! Een expert van de firma is gratis bij mij thuis geweest om samen met mij te kijken naar de oorzaak van de lekkage en gelukkig werd geconstateerd dat het EPDM netjes in de dakgoot gelegd was. Super bedankt jongens!

jan

Pluspunten: snelle levering

onderhouds-

Pluspunten: Goede afhandeling van bestelde, indien nodig overleg.

Witvisser

Pluspunten: Uitleg over producten en hoe deze te verwerken zijn heel goed. Er word ook meegedacht aan de wensen van de klant. Bijvoorbeeld de afwerking van het gene dat je wilt maken. Er wordt snel... Pluspunten: Uitleg over producten en hoe deze te verwerken zijn heel goed. Er word ook meegedacht aan de wensen van de klant. Bijvoorbeeld de afwerking van het gene dat je wilt maken. Er wordt snel gereageerd wanneer je een bestelling wilt plaatsen/plaatst. Ook de levering is zeer goed. Had een dag doorgegeven wanneer ik het graag geleverd wou hebben en is dus precies op afspraak geleverd. Een dag voor de levering word nog contact opgenomen en je krijgt een mail met track&trace code en een beschrijving hoe je de producten moet bevestigen/plaatsen. Spullen waren netjes verpakt!

Dus wat mij betreft alleen maar lof! Hier kunnen veel internet bedrijven een goede les uit trekken!

Ga zo door!

Mvg uit BrabantVerbeterpunten: Verbeterpunten zijn er altijd alleen kan ik ze zo niet noemen!!!

anoniem

Pluspunten: zeer goede service en kwalieteit snelle levering

van

Pluspunten: alles in orde