Ronald Van Den Berg

Snel en goede levering en scherp geprijsd.

Michel de Jager

Helemaal goed, het is de 2e keer dat ik een accu bestel hier en zal ZEKER niet de laatste zijn

Maico

Snel en betrouwbaar

Hans Pater

Bestelling was snel en punctueel geleverd

René Zwezerijnen

Zeer snelle en correcte levering tegen een goede prijs.

Matthijs

Duidelijke site , accu s,middags besteld , werd de volgende dag al geleverd.
En perfecte terugkoppeling van bestelstatus t/m aflevering.
Dus kort om perfecte service
Gr Matthijs

Melvin Prins

Goede webshop, voordelig en snelle levering.

Theo Tol

Heb bij dit bedrijf een geheugenmodule besteld die compatible zou zijn met mijn Synology NAS. De 1e bestelling kwam maar niet aan. Daarna contact opgenomen en na wat telefoon en schrijfwerk kreeg... Heb bij dit bedrijf een geheugenmodule besteld die compatible zou zijn met mijn Synology NAS. De 1e bestelling kwam maar niet aan. Daarna contact opgenomen en na wat telefoon en schrijfwerk kreeg ik een manco verklaring en. moest ik verklaren dat wanneer de 1e bestelling alsnog binnenkomt dat ik deze retour zou sturen. Op zich geen probleem ware het niet dat ik dat sowieso zou hebben gedaan. Inmiddels is de 2e zending wel ontvangen. De module werkt, alleen geeft de Synology NAS constant aan dat het geen Synology Ram module is. Dat is te overkomen maar blijft wel een beetje storend.

Makkelijke websiite

Misschien toch eens overwegen om artikelen met een track and trace te gaan verzenden. Kost wellicht iets meer voor de klant, maar bijna anderhalve week wachten op een module is erg lang.