Richard Attema

Overzichtelijke website met de juiste prijzen erbij.

Ab

Snelle levering tegen prima prijs

Autorijschool Ton Smit

Zeer goed

Bart

Perfect geleverd zoals de producten omschreven waren en zeer snel

Privé

Slechte prijs 't. o. v. andere aanbieders!

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw review. We hebben bij u extra informatie gevraagd maar helaas niet gekregen. Zonder uw hulp kunnen we niet herleiden wat er mis is gegaan. We willen in ieder geval onze excuses... Bedankt voor uw review. We hebben bij u extra informatie gevraagd maar helaas niet gekregen. Zonder uw hulp kunnen we niet herleiden wat er mis is gegaan. We willen in ieder geval onze excuses aanbieden voor het eventuele ongemak.
Onze prijzen zijn erg scherp en ver onder het marktgemiddelde. Het is lastig om in te schatten waar het mis is gegaan. Als u nog contact met ons wilt opnemen dan kijken we graag samen naar het specifieke product waar het volgens u mis is gegaan. Nogmaals bedankt. ^Pieter van MAPP

V Oosterhout

Zeer goede en vriendelijke mensen aan de telefoon, denken echt mee

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw prachtige review, we zijn er super blij mee! Fijn dat we het zo snel samen hebben kunnen oplossen. Heel veel plezier van de accu en graag tot de volgende keer. 😀

Rogier

Goed bedrijf. Snelle verzending. Goede service. Niets te klagen

Roy C. Kessler

Reeds een aantal malen, i.c. 3, heb ik scootmobiel batterijen bij de AccuDienst besteld en geleverd gekregen. Vanaf het bestellende telefoontje, de ontvangen raadgeving, de prijszetting, en de... Reeds een aantal malen, i.c. 3, heb ik scootmobiel batterijen bij de AccuDienst besteld en geleverd gekregen. Vanaf het bestellende telefoontje, de ontvangen raadgeving, de prijszetting, en de vriendelijkheid, tot en met de zeer snelle en efficiënte levering, was het een genoegen met de AccuDienst zaken te hebben gedaan.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor je super mooie review Roy, we zijn er blij mee! Heel veel plezier van de scootmobiel accu's en graag tot de volgende keer. ^Pieter van MAPP