Marcel

Erg goed. Snelle levering. De volgende dag al binnen

W.A. Schalk

Gunstige prijs, snelle levering

niet meer van toepassing ben gepensioneerd maar heb nog veel contakt met autobedrijvenc

Voor mij een onbekend bedrijf maar ben zeer tevreden over de bestelling en begeleiding en afhandeling kom zeker bij jullie terug en zal het bedrijf bij mijn vrienden en bekende aanbevelen Met... Voor mij een onbekend bedrijf maar ben zeer tevreden over de bestelling en begeleiding en afhandeling kom zeker bij jullie terug en zal het bedrijf bij mijn vrienden en bekende aanbevelen Met vriendelijke groet Ton Sonderen

Pluut

Snelle service prima producten

arjan

Betalingsmethode te laat toegelicht

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor je review Arjan, we stellen het zeer op prijs. Bij onze help-items specificeren we alle kosten per betaalwijze. De kosten voor PayPal zijn gebaseerd op de daadwerkelijke kosten die... Bedankt voor je review Arjan, we stellen het zeer op prijs. Bij onze help-items specificeren we alle kosten per betaalwijze. De kosten voor PayPal zijn gebaseerd op de daadwerkelijke kosten die PayPal rekent. En deze berekenen we, zoals zoveel webwinkels, door aan de gebruiker. Wel zo eerlijk, toch? Als je voor iDeal kiest dan is dit gratis. Ons bestelproces is getoetst door het 'webshop keurmerk' en voldoet aan alle wettelijke eisen. Uiteraard mag je op elk gewenst moment afhaken en ben je nergens toe verplicht zolang je je bestelling niet afmaakt. En zelfs achteraf kunnen we je bestelling nog altijd kosteloos annuleren of kan je gebruikmaken van de 30 dagen zichttermijn. Wel zo veilig! 👍 Als je toch nog vragen hebt of wilt bestellen dan staan we graag voor je klaar.

Lanszweert P bv

Aankoop RAM geheugenkaarten

je kan de juiste kaarten vinden aan de hand van hun tool

is ok

Boxem

Kundig, klantvriendelijk en goede service!