Sidney

Duidelijke taal, topkwaliteit en snelle levering. Toppie!

Partikulier

Alles netjes op tijd geleverd en afgehandeld

de paauw

Zeer goede en snelle afhandeling van bestelling

Albert van Beek

Super goede service vandaag gebeld morgen in huis Top 👍

Niet belangrijk

Snelle bestelling.

Paul

4 stuks VMF VDC31M accu besteld, zeer snel geleverd. Helaas waren tijdens transport aantal moeren zoekgeraakt, maar deze zijn snel kosteloos nagezonden. Prima bedrijf ❗

A.E.R Jansen

Top hoor, snel geleverd, keep up the good work!! ;)

Ottoman Services

Dit bedrijf heeft geen goede technische ondersteuning

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw review. Het is natuurlijk nooit leuk om te horen dat een defect, na bijna 3 jaar gebruik, niet onder de garantie valt. Het defect is jammer genoeg geen fabrieksfout maar ontstaan... Bedankt voor uw review. Het is natuurlijk nooit leuk om te horen dat een defect, na bijna 3 jaar gebruik, niet onder de garantie valt. Het defect is jammer genoeg geen fabrieksfout maar ontstaan door verkeerd gebruik. Dit is ook bevestigd door Varta. We hadden het uiteraard liever anders gezien. Bij juist gebruik zal de nieuwe accu in ieder geval langer meegaan. Heeft u nog vragen dan staan we uiteraard graag voor u klaar.

H.C. Mastenbroek

Dit wil je als klant. Binnen 24u in huis. Niet in weet ik hoeveel dozen verpakt waar je niks aan hebt. Gewoon een goede accu voor de laagste prijs.

Gratis verzending. (gratis bestaat...

Gratis verzending. (gratis bestaat niet, maar in ieder geval bij de genoemde toch al lage prijs inbegrepen)

Hoe lang die het volhoud is natuurlijk afwachten, daar heeft accudienst.nl natuurlijk ook niet echt invloed op.

Jaar extra garantie!, hoop het niet nodig te hebben.