Dukker

Ik heb bij MAPP een nieuwe accu voor de caravan gekocht. Eerst gebeld voor advies. Een meneer heeft me een aantal goede tips gegeven. Kwam bij mij zeer positief over, omdat mijn caravan dealer mij... Ik heb bij MAPP een nieuwe accu voor de caravan gekocht. Eerst gebeld voor advies. Een meneer heeft me een aantal goede tips gegeven. Kwam bij mij zeer positief over, omdat mijn caravan dealer mij maar wat op de mouw spelde. Ik heb hem een paar weken later besteld, omdat ik hem niet direct nodig had.

Roel

Goede prijzen en zeer vlotte levering

Schoenmaker

Snelle en betrouwbare service; volgende dag aan de deur geleverd conform bestelling; scherpe prijsstelling

Schevers

Helemaal top

Ronald Lassche

Alles perfect geregeld. Via sms/ berichtgeving op de hoogte gehouden van de bestelling. Product is goed verpakt en binnen enkele dagen al bezorgd. De prijs was zeker goed. De goedkoopste die er te... Alles perfect geregeld. Via sms/ berichtgeving op de hoogte gehouden van de bestelling. Product is goed verpakt en binnen enkele dagen al bezorgd. De prijs was zeker goed. De goedkoopste die er te vinden was. Eigenlijk geen op of aanmerking op de informatie en bestelgegevens. Gewoon top om hier je producten te bestellen.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor je super mooie review Ronald. We zijn er super blij mee 😄

Arno

Prima bedrijf en snelle levering

Jan

Goede snelle service

Ewaa Broeren

Prima bedrijf, en super snelle levering, gewoon top