Labcare

Super snelle levering! Gunstig in prijs.

Ed

Prima ervaring mee

A. Bakker

Na wat gezoek op Google bij accudienst uitgekomen. Na e-mail contact om meer inlichtingen een set accu,s gekocht voor de scootmobiel. Gemonteerd en een voortreffelijk resultaat.

Victor Valk

Goede snelle en voordelige levering

Je maakt onze dag weer goed Victor. Bedankt voor je mooie review!๐Ÿฅฐ
Heel veel plezier van je bestelling en graag tot de volgende keer ๐Ÿ˜Š

Houben

Netjes en volgens de regels geleverd.

Kuipers

Snelle levering.

Sergiy

Goede service. Snel in huis.

Jack

Reviews zijn fake/nep

Beste Jack,
Bedankt voor je review.
Onze reviews zijn zeker niet nep! (The Feedback Company ziet hier op streng op toe.) We vragen ons wel af waarom je dit denkt? ๐Ÿค”
Je bestelling had...
Beste Jack,
Bedankt voor je review.
Je bestelling had iets vertraging opgelopen maar is inmiddels ontvangen door je. Misschien komt daar je onvrede vandaan? Helaas kunnen we je niet telefonisch bereiken want elke klant gaat ons aan het hart!
In ieder geval alsnog veel plezier van je bestelling en uiteraard staan we graag voor je klaar om vragen te beantwoorden. ๐Ÿ˜Š

Martin

Goede service klantvriendelijk contact

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor je mooie review Martin, we stellen je feedback zeer op prijs. Zo kunnen we onze service nog verbeteren. ๐Ÿ‘๐Ÿ˜„
Het is uiteraard niet de bedoeling geweest om je langer te laten...
Het is uiteraard niet de bedoeling geweest om je langer te laten wachten. We leren echter wel hiervan en gaan kijken hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen.
Heel veel plezier van je bestelling en graag tot de volgende keer!

Aad Snieder

Gemakkelijk te bestellen. Vlotte verzending. Ook de verzendstatus duidelijk. Top.

Super bedankt voor je geweldige review. Een klein feestje voor ons! ๐ŸŽ‰๐Ÿ˜„