Patrick The

Super geholpen door personeel aan telefoon met uitleg en informatie

Tatiana

Vorige week een accu besteld op kenteken ook nog, vorige week kreeg ik de accu, de accu was te groot voor mijn auto helaas, gelijk gaan mailen voor een omruil retour want de auto moest weer... Vorige week een accu besteld op kenteken ook nog, vorige week kreeg ik de accu, de accu was te groot voor mijn auto helaas, gelijk gaan mailen voor een omruil retour want de auto moest weer rijden,
dus ik een retour aan gemaakt op de website en wachten de volgende dag nog niks, die dag daar op ik mailen , krijg je een mailtje of de gegevens van de auto wil op sturen voor de omruil actie doe je dit , krijg je weer geen mail terug en zo ging tot vrijdag aan toe, zaterdag maar ergens anders een accu gehaald . Hun een mailtje gestuurd dat omruil actie niet meer hoefde maar de retour wel. Uit eindelijk maandag maar weer een retour aanvraag aan gemaakt , dinsdag nog niemand die er op reageert, dus ik een mailtje gestuurd smiddags waarom niemand wat terug stuurt en ik het zat was. Krijg gewoon geen mail terug Woensdag niet, Donderdag niet dus , ga je zelf bellen donderdag en leg je dit verhaal nog al boos uit zegt ie sorry maar de gene die de retourtjes regeld is er deze week niet , ik zeg nee en vorige week was er ook zeker niemand want ben de hele week met jullie bezig geweest en het is nog niet gelukt. Nee toen was ie er wel, ok waarom moet dit dan zo?? uit eindelijk heeft ie 2 datums opgeschreven voor retour en zou er nog contact op genomen worden. ik had 3 maart ook geprobeerd met te appen maar die app was zo onbelangrijk dat ze vandaag pas tijd vonden om hem te beantwoorden met de vraag wat me kenteken was zodat ze de juiste accu erbij gezocht zou kunnen worden dus communicatie onderling in dit bedrijf is ook perfect. ben benieuwd hoe lang het gaat duren voor dat ik me geld terug heb. 1 ding weet ik wel IK BESTEL NOOIT MAAR NOOOIT WEER IETS BIJ DEZE MENSEN. Klant is koning en als je klant iets wil ruilen voor een andere dan moet het niet 1 week duren voor dat je iets geregeld krijgt en als je zelf iets anders regelt en je geld terug laten ze je nog gewoon 1 week langer wachten is toch niet hun probleem lekker klantvriendelijk not!

Particulier

Top, ook goede site

Henry Zeeman

Uitstekend

Dolf

Duidelijke omschrijving van product.

Flattrans

Perfect geregeld besteld en nog voor de afgesproken datum in huis goed geregeld als ik weer wat nodig heb zal ik ze zeker bellen

H. de Vries

Duidelijke website, snelle en nette levering van mijn accu

Ron Wissink

Eerste accu was niet goed, van mijn maatje ook niet. Beide accu’s voor een Harley Davidson Sportster.

H.W. Kleene

Zeer snel opgestuurd.