Pris

Top service, top prijs, top medewerkers

j. biemans

Goede ervaring. Duidelijk website en correcte levering

Frank

Ik hebt nog niet de accu en het is goed dat het bedrijf die dit soort producten verkoopt wel zijn telefoonnummer erbij zet als er iets kan de klant bellen anders is er geen nut om te bestellen en... Ik hebt nog niet de accu en het is goed dat het bedrijf die dit soort producten verkoopt wel zijn telefoonnummer erbij zet als er iets kan de klant bellen anders is er geen nut om te bestellen en ook als je thuis komt en ziet dat de koerier al is geweest en 2 x en ook geen telefoonnummer achter laat om te bellen alleen laten ze de webside die niet goed is om hun te bereiken dus tot nu toe hebt ik de accu nog niet , en wat gaan jullie nu doen laat mij weten aub

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor je feedback, we stellen dit zeer op prijs.
Bedankt voor je feedback, we stellen dit zeer op prijs.
Je kan ons gewoon bereiken op ons telefoonnummer, zoals ook op de site staat: 010-4620444. Als er nog steeds iets mis is met je bestelling, neem dan contact met ons op.
Bedankt!

Orbons

Snelle levering keurig verpakt en het hoogte punt is dat de olie prima is een kroon op het product e als toetje op de taart goedkoper als anderen aanbiedingen van collega,s leveranciers

Rob Mors

Prima telefonisch geholpen voor keuze juiste accu snelle levering prima verzorgd

Tegelzetter Dieloks Eindhoven

Het is echt goed

Jan Brouwer .

Super service accu binnen 24 uur op de stoep.

Ad

Prima prijs, snelle levering en heldere website

Soesterberg

Snelle levering dan in had gedacht.