Todo Holding BV

Zoals je hoopt dat het is

De Valk

Na enige verwarring betreffende de verschillende sites, 2 geheugenmodules voor een Dell Laptop besteld. Door vertraging bij PostNL bijna duurde het bijna een week eerder dat de bestelling werd... Na enige verwarring betreffende de verschillende sites, 2 geheugenmodules voor een Dell Laptop besteld. Door vertraging bij PostNL bijna duurde het bijna een week eerder dat de bestelling werd geleverd. Een van de geheugens bleek defect. Dit werd na telefonisch contact zeer adequaat opgelost.

Marco

Super goed, snelle levering, duidelijke gegevens

Zuidinga

Prima, snel geleverd

Moladvies

Wynns gebruik ik voor het schoonmaken van mijn inmiddels 13 jr oude lr discovery 6 cylinder diesel. Eerst voorafgaand aan de APK.Nu na het tanken want schone uitlaatgassen en zuiniger is gewenst.... Wynns gebruik ik voor het schoonmaken van mijn inmiddels 13 jr oude lr discovery 6 cylinder diesel. Eerst voorafgaand aan de APK.Nu na het tanken want schone uitlaatgassen en zuiniger is gewenst. Was 1 op 8 /9 en op de grotere afstanden 1 op 13/14 km als ik me aan 100 km p. Uur hou.

Ad Vane

De info op de site is duidelijk en helder weergegeven. Makkelijk te bestellen en snel geleverd.

R Moesker

Zeer tevreden over Accudienst ben zeer goed geholpen. Na mijn Klacht en contact met Accudienst MAPP is alles zeer professioneel en vriendelijk en super snel afgehandeld