Gilbert Pawirodihardjo

Zeker een aanrader. Hier blijf ik wel klant van.

Zeer snel levering ik raad ook mijn familie kennissen bij jullie te bestellen

L. Verheyen

Goede ervaring

Geelen

Transparant en klantvriendelijk. Afspraak is afpraak

Thomassen

Perfect. Afgelopen zaterdag geen levering gehad via koeriersdienst. Maandagmorgen gebeld met MAPP en onmiddellijk actie, Gisteren was eerste accu terug gevonden en de tweede actie was er ook al. !x... Perfect. Afgelopen zaterdag geen levering gehad via koeriersdienst. Maandagmorgen gebeld met MAPP en onmiddellijk actie, Gisteren was eerste accu terug gevonden en de tweede actie was er ook al. !x geweigerd en teruggestuurd.

Henny

Service uitmuntend

J. van Dijk

Winter, accu leeg!! Maar BINNEN 24 h een nieuwe erin, PERFECT!

Richard

Uitstekende zaak.

Harry van Breukelen

Had eerst mijn twijfels bij een voor mij onbekend bedrijf,maar vanwegen de lage prijs toch maar geprobeerd.
Maar zeer tevreden nu, batterij voor telefoon zeer snel en correct geleverd.
Een...
Maar zeer tevreden nu, batterij voor telefoon zeer snel en correct geleverd.
Een echte aanrader, volgende keer weer hier bestellen.uitermate tevreden,orginele batterij en zeer lage prijs.

Marc

Slechte ervaring met after sales. LED lamp product gekocht maar deze werken niet. Contact gehad met after sales en gaven aan dat dit geen garantie is maar ook geen geld retour. Reden was dat ik het... Slechte ervaring met after sales. LED lamp product gekocht maar deze werken niet. Contact gehad met after sales en gaven aan dat dit geen garantie is maar ook geen geld retour. Reden was dat ik het product gebruikt had!!!!!!!!!