Chris

Top bezorging binnen 1 werkdag na bestelling nieuwe accu in huis.

Peter

Goede service en snelle levering

Afnemer meerdere accu’ s door: AvdD.

Bij de accudienst genaamd MAPP
Betekent garantie GEEN ene klap.
Kocht 3 accu’ s en bij falen van accu een
verzon Louis van Eijk smoesjes eromheen

Als eigenaar moet hij zich...
Bij de accudienst genaamd MAPP
Betekent garantie GEEN ene klap.
Kocht 3 accu’ s en bij falen van accu een
verzon Louis van Eijk smoesjes eromheen

Als eigenaar moet hij zich schamen
dat kan ik nu voor 100 % beamen
6 maanden was mijn accu enkel oud
dat liet Louis van Mapp enkel koud

Mapp schaadde als klant mijn vertrouwen
en trad me tegemoet heel onbehouwen
2 jaar garantie geven we zegt MAPP
Het interesseerde ze echt geen klap

Wel.deed ik als klant een bevinding
MAPP doet niet aan klantenbinding
Met verzinsels dat BMW de accu vreet
klopt het Mapp-verhaal voor geen reet

Aan iedereen dus een dringend advies
Waak je voordat je voor Mapp kiest
Bij aanspraak naar Mapp op garantie
blijkt dit bedrijf een waardeloze instantie

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw review, geheel op rijm gezet. Origineel en de boodschap is duidelijk; we komen er duidelijk niet goed vanaf. U heeft telefonisch contact met ons gehad maar we hebben geen... Bedankt voor uw review, geheel op rijm gezet. Origineel en de boodschap is duidelijk; we komen er duidelijk niet goed vanaf. U heeft telefonisch contact met ons gehad maar we hebben geen retouraanvraag / garantieaanvraag ontvangen. Zonder de accu gezien te hebben kunnen we u een algemeen verhaal verteld hebben (over bijvoorbeeld te diepe ontlading) maar wijzen we nooit een garantie-claim af. We adviseren zo eerlijk mogelijk en doen ons uiterste best om iedereen goed te helpen. Heeft u zelf de conclusie getrokken dat het defect niet onder de garantie valt? Uiteraard kent u zelf de situatie het best waaronder het defect is ontstaan. Als we de accu terug ontvangen dan kijken we met alle liefde naar de aard van het defect. Is het garantie dan is het garantie, simpel zat! We staan graag voor u klaar! ^Pieter van MAPP

A.v.d.Dobbelsteen incl. BOVAG-diploma

Kocht in de loop van het jaar 2021 3 accu's bij MAPP en kwam bedrogen uit, omdat 2 garantie een verkooptruc bleek te zijn.

de Hoog

Vlotte levering van een auto/accu, goed ingepakt voor transport.

Saydam bv

Zeer goed bevallen

F. Vos

Direct een goed advies gekregen aangaande het type geheugen dat ik nodig had voor uitbreiding naar 8 GB en een snelle en correcte levering.
Al vaker hier besteld en altijd goed en snel geholpen.

Musterd.H.A.

Uitstekend, om 22.59uur besteld dag later om 18.00 afgeleverd