Maurice Klaver

Sinds kort geleden klant geworden , prima , tevreden. Laatst vraag gesteld via de mail , dag erna, antwoord gekregen.

van Duren

Prijs van de geleverde accu was lager dan op andere webshops.
Prijs van de geleverde accu was lager dan op andere webshops.
Levering in eerste instantie door de vervoerder al retour gebracht naar MAPP in verband met lekke accu. Die pro-actieve houding van de vervoerder bespaarde mij die problemen en zorgde ervoor dat ik uiteindelijk maar met één dag vertraging een goede accu ontving. MAPP reageerde snel op telefonisch contact en stuurde dus onmiddellijk een nieuwe zending waarbij volgens mij gebruik gemaakt werd van een speciale koerier / verzendmethode.

Particulier

Bougies nooit ontvangen. Heb ze maar bij de motordealer gehaald. Navraag bij jullie leverde op helaas niet op voorraad, toen ik me geld terugvroeg waren ze ineens verstuurd zonder track and trace.... Bougies nooit ontvangen. Heb ze maar bij de motordealer gehaald. Navraag bij jullie leverde op helaas niet op voorraad, toen ik me geld terugvroeg waren ze ineens verstuurd zonder track and trace. Heel bijzonder allemaal. Geen bougies en geen geld terug. Harde leerschool voor mij. Nooit meer bij mapp bestellen dus.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw review. Uw bestelling is normaal verstuurd, zoals elke andere bestelling. Als de post meewerkt dan moet het goed aankomen. Als dat niet het geval is dan lossen we dat gewoon samen... Bedankt voor uw review. Uw bestelling is normaal verstuurd, zoals elke andere bestelling. Als de post meewerkt dan moet het goed aankomen. Als dat niet het geval is dan lossen we dat gewoon samen op! Nog niets ontvangen? Neem contact met ons op want we komen er zeker uit! 💪 ^Pieter van MAPP

Stan van der Ven

Helemaal Top!

Youssef

Perfect service

louitz.nl

De produkten die ik zoek tegen een zeer goede prijs. Tot heden altijd de volgende werkdag geleverd! Ik ben zeer tevreden!

Ton Hartgerink

Top top top en 3 jaar garantie.

Stephan

Snelle levering. Accu netjes afgeleverd op aangegeven plaats.
Accu voldoet tot nu toe prima.

Roelof F. Feenstra

Serieus en gedegen advies gekregen. Goede prijs/prestatieverhouding dus vlot besteld.