|Gerard

Dit is en bedrijf dat doet wat ze beloven ,morgen in huis was daadwerkelijk daags na mijn bestelling in huis .SUPER

K boer9

Het goede type was goed en snel te vinden

Anton van Loon

Beloofd deze in de avond te leveren, zijn nu drie dagen verder en nog geen accu.

Inderdaad de tweede accu is keurig volgens afspraak geleverd. Ik heb zelf voor mijn tweede auto wederom bij accudienst.nl besteld en ook deze volgens afspraak geleverd. Gaan er dus vanuit dat de eerste bestelling een incident is geweest.

R.Troch

Veel keuze in accu's

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor je 5-sterren review, daar worden we blij van 😄🎉
Veel plezier van de accu en graag tot de volgende keer! ^Pieter van MAPP

Rudolf

Teleurgesteld

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor je review Rudolf, we stellen je feedback op prijs.
Bedankt voor je review Rudolf, we stellen je feedback op prijs.
Je bestelling met kabels hebben we nog dezelfde dag met PostNL verstuurd. En inderdaad is het te laat geleverd. Onze excuses daarvoor, we begrijpen je frustratie! Iedereen die wel eens iets met PostNL verstuurd weet dat het soms niet de volgende dag aankomt. Niet leuk maar wel de realiteit en hier is weinig aan te doen. Gelukkig gaat het in ver uit de meeste gevallen wel goed maar je zal de pech maar hebben. Alsnog veel plezier van de kabels en als er nog iets is dan staan we graag voor je klaar! 😀 ^Pieter van MAPP

Verhoeff

Snel geleverd

Boebel

Geheugen voor oude laptop besteld

Cees

Goede communicatie en snel geleverd