P.T.A.M. Janken

Fijne snelle afhandeling en levering

Han Tosses

Zeer positief snel geleverd en tegen een nette prijs.

Veerhuis

Beloofd niet wat er op de website staat.

Beloofd niet wat er op de website staat.

Op 28 mei 2021 een accu besteld via de website. Er stond bij het artikel, volgde dag bezorg. Uiteindelijk werd de accu 2 juni 2021 bezorgd. 5 dagen later. Dit was voor mij de eerste, maar meteen ook de laatste keer hier besteld te hebben.

Reactie Interngeheugen.com:

Vervelend om te horen dat uw bestelling te laat werd geleverd. Helaas komt dit sporadisch voor door de vele partijen die samenwerken in dit proces (leveranciers, magazijnvoorraden en... Vervelend om te horen dat uw bestelling te laat werd geleverd. Helaas komt dit sporadisch voor door de vele partijen die samenwerken in dit proces (leveranciers, magazijnvoorraden en vervoersdiensten).
Wij doen ons best deze service iedere dag te blijven verbeteren en nemen uw feedback hierover zeker mee.
Hartelijk dank voor de review.
Team MAPP

Bram Vreeke

Bestelling correct geleverd, minpunt was dat de beloofde "volgende levering" niet gegarandeerd is.

W. Kerkhof

Duidelijke webshop met goede prijs en supersnelle levering.
Duidelijke webshop met goede prijs en supersnelle levering.
Ik had last minute een accu voor mijn motorfiets nodig. Laat in de avond besteld en de volgende dag al vroeg in de avond geleverd, in minder dan 24 uur. Geweldig!

Voerman

Artikel volgens verwachting en op tijd bezorgd

J.Oenema

Snelle levering, behulpzame bezorger

Donil

Uitstekend,goede service en de volgende dag geleverd.

W.Kooistra

Goed product relatief goedkoop snelle levering

A.Glas

Hele goede service, prijs/kwaliteitsverhouding perfect, snelle levering!