Hoogen

Goede accu maar niet alles geleverd

Reactie Interngeheugen.com:

Hartelijk dank voor uw review!
Vervelend om te horen dat de vaseline ontbrak. Het kleine zakje wordt vaak aan de zijkant van de accu geplakt.
Als u contact had opgenomen met onze...
Hartelijk dank voor uw review!
Als u contact had opgenomen met onze klantenservice, hadden wij u dit graag kosteloos nagezonden.
Team MAPP

Frans Dielissen

Er waren wat hobbels in dit traject die heel bevredigend zijn opgelost. Heel tevreden over de contacten hierover.

Ron Bouquet

Als je motor accu defect is wil je snel een nieuwe , accu dienst.nl levert hem de volgende dag op tijd. Kon 's middags weer rijden. Volgende keer weer bij dit bedrijf bestellen

Reactie Interngeheugen.com:

Hartelijk dank voor uw review.
FIjn dat u tevreden bent over onze service!
Team MAPP

Ibrahim Gazioglu

Top service, laten op tijd weten wat de status van uw order is. Vriendelijk personeel en heel accuraat.

Ronald Prudon

Professioneel, snel, goede prijs-kwaliteit

V D Bor

Uitstekend Telefonisch contact gehad over de internet bestelling Deze man gaf advies om wijziging in bestelling aan te brengen wat hij vervolgens direct aan de telefoon voor mij regelde De volgende... Uitstekend Telefonisch contact gehad over de internet bestelling Deze man gaf advies om wijziging in bestelling aan te brengen wat hij vervolgens direct aan de telefoon voor mij regelde De volgende ochtend voor 10.00 uur was de accu al bij mij bezorgd Top service!!