Erik

Snel en duidelijk!

Niggebrugge

Het vinden van juiste accu op merk en type gaat goed. Helaas lukte het niet op kenteken, waarschijnlijk doordat auto nieu uit Duitsland is geïmporteerd. Een technisch vraagje over aanwezigheid van 2... Het vinden van juiste accu op merk en type gaat goed. Helaas lukte het niet op kenteken, waarschijnlijk doordat auto nieu uit Duitsland is geïmporteerd. Een technisch vraagje over aanwezigheid van 2 gaatjes in bovenvenkant, waar Fiat Ducato een borg strip bevestigt, werd onjuist beantwoord, de Varta heeft wel degelijk die voorziening in het handvat.
Verder blijkt Accudienst een professsionele website met een soepel verlopende bestel procedure, ze bleken mij zelfs nog te herkennen als klant van enige jaren geleden. Ook de beloofde levering is 100% waargemaakt, volgende ochtend in huis.
Prijzen kun je vergelijken en die zijn zeer gunstig, zeker als je kunt rekenen op betrouwbaarheid en leversnelheid.
Ik aarzel geen moment om hier terug te komen.

Koster

Keurig geholpen

TvS

Zeer goede ervaring

Brenttrading

Normaal gesproken ben zeer tevreden met jullie deinst
Normaal gesproken ben zeer tevreden met jullie deinst
maar ik heb de laste keer en accu en olie besteld ik heb de verkeerd accu gekregen en een van de olie kannen was flink lek de hele doos was helemaal onder de olie

Dennis

Snel en geleverd wat er besteld is.

van der Ploeg

Extreem snelle levering vd accu de volgende ochtend vroeg.