Foppe Boersma

Uitstekend

robin

Iets besteld wat de volgende dag bezorgt zou moeten zijn,echter nog steeds niks ontvangen.derde dag dat er staat word morgen bezorgd

robin

Goede prijs,maar helaas niet de volgende dag in huis.terwijl dat er wel stond toen ik ging bestellen.

leo van der leest/eigenbelang

Dit is het bedrijf van nederland,gewoon supergoed,besteld Bosch S5 002 accu 54Ah in de auto gemonteerd en hoppa karen met die bak,en dat in een tijdbestek van 48 uur, hier ga ik wat ik nodig heb... Dit is het bedrijf van nederland,gewoon supergoed,besteld Bosch S5 002 accu 54Ah in de auto gemonteerd en hoppa karen met die bak,en dat in een tijdbestek van 48 uur, hier ga ik wat ik nodig heb voortaan alles bestellen.sterke punten jullie zijn gewoon de nr 1,o ja en de prijzen zijn ook toppie,en nog bedankt voor de snelle service.
grt leo

Jan

Goed, in eerste instantie verkeerde accu besteld. Na contact met klantenservice alternatief geleverd. Reeds geleverde accu kon terug gestuurd worden en werd gecrediteerd.

Mari van de Ven

Toppie

Bouwhuis

Prima op tijd afgeleverd; heb zonder oponthoud mijn motor kunnen gebruiken.

Blankespoor

Eerst info gevraagd welke accu goed zou zijn voor mijn camper. bericht terug met de vraag welk kenteken de camper heeft , toen info welk accu er in hoort , heb ik die gekocht die aanbevolen werd .... Eerst info gevraagd welke accu goed zou zijn voor mijn camper. bericht terug met de vraag welk kenteken de camper heeft , toen info welk accu er in hoort , heb ik die gekocht die aanbevolen werd . uitstekende informatie , + ook nog de volgende avond thuis bezorgd, en zelfs een dag eerder als er in de mail stond vermeld. uitstekend behandeld , 100 procent vertrouwen in dit bedrijf.

Lans

Snelle service ook buiten werktijden.