Wim

Snelle verzending, uiterst correcte afhandeling.

M.J. Wetzels

Goed advies en snelle levering

L.m.andriesse

Zeer netjes geholpen aan de telefoon zeer goede kennis van zaken en zeer snelle levering

Zeg ik niet

Ik heb een accu bij dit bedrijf besteld. Volgens Track & Trace zou die de volgende dag tussen 08:00 en 18:00 worden afgeleverd. Ook op de dag van bezorging bleef die ruime tijdsperiode aangegeven... Ik heb een accu bij dit bedrijf besteld. Volgens Track & Trace zou die de volgende dag tussen 08:00 en 18:00 worden afgeleverd. Ook op de dag van bezorging bleef die ruime tijdsperiode aangegeven staan. Rond 13 uur toch maar even gebeld naar de bodedienst om een wat nauwkeuriger tijd te weten te komen, want ik moest nog van huis om een boodschap te doen. "Waarschijnlijk tussen nu en 15 uur" werd er gezegd. Ik heb tot 18 uur gewacht, niets bezorgd, ben toen van huis gegaan. Toen ik rond 21 uur weer thuiskwam zat er geen briefje in de bus, dus ik ging er van uit dat de accu de volgende dag ezorgd zou gaan worden. Toen ik de volgende dag weer op Track & Trace keek zag ik dat de accu de afgelopen avond om 18:28 was bezorgd bij "de buren". Welke buren stond er niet bij, geen huisnummer, niets.
Bij de buren opgehaald bleek de accu geheel onbeschermd verzonden, waardoor hij eruit zag alsof hij al gebruikt was. Hij doet het verder prima, dus oké vooruit, het is maar een accu.

Ik begrijp dat bezorgers het heel druk hebben, maar wees dan wel duidelijk voor degene die het pakket moet ontvangen. Ik had op zich helemaal geen haast met de accu, maar het was wel fijn geweest als er meer duidelijkheid was geweest over de bezorgtijd (updates over de bezorgtijd) en een briefje in de bus of een SMS of e-mail dat de accu is bezorgd en waar, vind ik wel het minste wat je kan doen als bezorgdienst. Heb nu een hele dag voor niets thuis zitten wachten.

Mijn oproep aan AccuDienst.nl: ik zou over het bovenstaande eens goed in gesprek gaan met deze bezorgdienst of in overweging nemen te kiezen voor een andere!

Reactie Interngeheugen.com:

Hartelijk dank voor uw review.
Hartelijk dank voor uw review.
Wij doen ons best de service van onze externe vervoerders te peilen en te verbeteren waar nodig. Inmiddels heeft deze vervoerder ook een specifiek tijdvlak in gebruik, waarbij gedurende de dag de track en trace weergave wijzigt.
Alsnog nemen wij uw feedback mee voor in de toekomst.
Team MAPP

Timmermans Jean Paul

Vervoerder hield zich niet aan de afspraken

A.J.Woldhuis

Snelle reactie na haperende levering

Gert-Jan

Probleemloos, snel besteld, snel geleverd tegen een scherpe prijs.

Super snel geleverd.

Paul

Snelle levering en gunstig geprijst.