Gebr Huijser

Goed geregeld, snel afhandiling

D

Geretourneerd, nooit een reactie van gekregen. Ik heb zelf een e-mail gestuurd en kreeg snel als reactie dat de accu is kapotgegaan tijdens het retourneren maat zonder bewijs

Reactie Interngeheugen.com:

Beste heer,
Ik heb u zojuist proberen te bellen maar ik kreeg u helaas niet te pakken. Graag reageer ik op uw klacht.
U heeft bij ons een retour aanvraag gedaan waarna wij u een acceptatie...
Beste heer,
U heeft bij ons een retour aanvraag gedaan waarna wij u een acceptatie email hebben gestuurd waarin wij vragen om contact met ons op te nemen voor een ophaalopdracht als u een accu wilt retourneren. Accu's mogen namelijk niet via reguliere postbedrijven verzonden worden vanwege gevaarlijke stoffen. Nadat wij u accu retour hebben gekregen bleek deze te hebben gelekt. Wij hebben dit via de mail aangegeven en wij hebben daarvan ook foto's gestuurd.
Mocht u deze niet hebben ontvangen laat het ons dan even weten. Mocht u het verder nog willen bespreken dan staan wij voor u klaar!
MAPP

M. Krielen

Meer dan uitstekend geholpen.

J. A. ter Beest

Uitstekend de juiste Accu voor mijn Alfa Romeo Oldtimer.

Michel klaver

In de ochtend besteld en savonds kon ik mijn kawasaki alweer starten!!!!

Roger Hoefman

Als je defecte accu hebt zit je al snel met je handen in het haar. Zoiets komt altijd op een ongelegen moment. Bij het zoekn op het internet naar een geschikte accu, kom je al snel bij accudienst.nl... Als je defecte accu hebt zit je al snel met je handen in het haar. Zoiets komt altijd op een ongelegen moment. Bij het zoekn op het internet naar een geschikte accu, kom je al snel bij accudienst.nl uit. Zo krijg je meteen een goed overzicht over welke accu voor jou auto geschikt zal zijn in verschillende prijsklassen. Zo kon ik voor 12:00 uur nog bestellen en werd de accu mij nog de zelfde dag geleverd!
Super informatieve site, support en snelle- en vriendelijke levering!
Ik kan en zal dan ook iedereen deze Site en de service van MAPP willen aanbevelen!!

Frans van der Meeer

Louis Lambooy

Vlotte levering, goede product-omschrijving

Frank

Top top top !!!

Mister Corvette

Goede ervaring, maar dat wist ik al!