Jos Oud

Zeer snelle afhandeling, accu per koerier met zorg geleverd. Daar word je blij van

Fred van der Ploeg

Top bedrijf! Doet wat ze zeggen

Ben zeer tevreden

Joost

Eerste ervaring en gelijk een positieve. Snelle levering en direct Whatsapp contact met antwoord op mijn vragen.

Mike

Heel erg vriendelijk personeel.

Jos

Snel geleverd volgens afspraak

Nvt

Die is goed , wordt goed geinformeerd

Henk van Bottenburg

Nooit meer...

Reactie Interngeheugen.com:

Beste heer van Bottenburg,
Wat jammer om te lezen dat uw ervaring niet optimaal was.
Beste heer van Bottenburg,
Wat jammer om te lezen dat uw ervaring niet optimaal was.
Wij hebben u 2 opties aangeboden met betrekking tot het omruilen van de accu. Indien u de nieuwe accu direct nodig heeft, dan zal deze "voorgeschoten" moeten worden waarnaar wij de geretourneerde accu achteraf crediteren. Wij hebben u ook aangeboden om de kosten te laten verrekenen, echter zal de nieuwe accu dan opgestuurd worden zodra de geretourneerde accu terug is. Dit kunt u ook terugvinden op onze website.
Wij hebben aangegeven dat vanwege de aanhoudende drukte bij de koeriers er daardoor ook nieuwe chauffeurs zijn die er niet altijd van op de hoogte zijn dat ze een pakket mee retour moeten nemen. In 9 van de 10 gevallen gaat het goed maar voor de uitzonderingsgevallen hebben wij u erop geattendeerd dat u er wellicht zelf op moet aansturen. Zodra u een accu retour wilt sturen binnen uw zichttermijn zorgen wij er altijd voor dat de accu retour komt, linksom of rechtsom. U zult nooit met de verkeerde accu blijven zitten.
Mocht u nog vragen hebben dan staan we graag voor u klaar.
MAPP

John Peeters

Accu besteld en snel geleverd. Track en trace zou fijn zijn. Verder alles netjes.