Jack

Duidelijke website

Bikes To Remember

Goede accu

coort

Snellen en nette afhandeling. had goederen binnen 36 uur thuis, in prima staat. volgende keer weer.

Richard Z

Op basis van de zoekfunctie op de site, waarin ik mijn voertuig-gegevens kon invullen, de door het bedrijf aanbevolen accu besteld. Helaas bleek de aanbeveling onjuist en kreeg ik een niet-passende... Op basis van de zoekfunctie op de site, waarin ik mijn voertuig-gegevens kon invullen, de door het bedrijf aanbevolen accu besteld. Helaas bleek de aanbeveling onjuist en kreeg ik een niet-passende accu geleverd. Na gebeld te hebben kreeg ik het advies om een nieuwe accu te bestellen (die was wel duurder). De verkeerd geleverde accu zou worden opgehaald en ik zou het bedrag van de verkeerde accu binnen vijf werkdagen teruggestort krijgen. Het leveren van de nieuwe accu en het ophalen van de verkeerde gingen redelijk goed (het is Coronatijd). Helaas zit ik nu, bijna twee weken later, nog steeds op mijn geld te wachten. Volgens de klantenservice, die goed bereikbaar is, komt dit doordat de accu nog niet bij hen is aangekomen en waarschijnlijk nog bij het, door hen ingeschakelde, speciale vervoerbedrijf is.
Twee dingen verpesten de ervaring voor mij, waardoor ik niet snel een tweede keer met dit bedrijf in zee zal gaan.
1. Ik zie niet in waarom het risico van de door hen ingeschakelde vervoerder bij mij zou moeten liggen. De accu is bij mij opgehaald, ongebruikt en in de originele verpakking, die zelfs niet is opengemaakt. Ik heb aan mijn verplichtingen voldaan, bovendien is het niet mijn fout dat de accu moest worden omgeruild. Mapp moet gewoon de afspraak nakomen en het bedrag binnen de afgesproken termijn terugstorten. Dat het slecht weer is doet daar naar mijn mening niet aan af.
2. Ik heb de klantenservice gewezen op de fout op hun website. Volgens de medewerker krijgen zij de gegevens van de fabrikant en kunnen zij daar niets aan doen. Los van het feit dat een bedrijf altijd verantwoordelijk is voor de informatie die zij aan hun klanten verstrekken, is hun verklaring onjuist. Als ik mijn voertuig-gegevens invoer op de site van de fabrikant, Varta, krijg ik wèl de juiste accu geadviseerd. Er zit dus echt een fout in hun eigen website. Uiteraard heb ik gecheckt of ik zelf wel de juiste gegevens had ingevuld.
Tot slot nog iets waar ik zelf van kan leren. Ik ben (te) snel, telefonisch akkoord gegaan met een alternatieve accu die duurder was. Als ik dit niet had gedaan en even de moeite had genomen om via Google te zoeken, had ik deze accu elders kunnen kopen en was hij helemaal niet duurder geweest. Dat had me zo'n twintig euro gescheeld. Ga dus niet te snel akkoord met voorgestelde, makkelijke oplossingen.
Positieve punten: de levering was snel, in aanmerking nemende dat het Coronatijd is en de koeriers het druk hebben. Het bedrijf is telefonisch goed bereikbaar. Je wordt vriendelijk te woord gestaan. De medewerker had verstand van accu's en wist meteen welke accu ik wel moest hebben.

Edit. Naar aanleiding van deze review heeft het bedrijf contact met mij opgenomen. Het teveel betaalde bedrag heb ik inmiddels terug ontvangen.

F. Kappert

Zeer goede ervaring.
Eerst foutief besteld, verpakking al geopend voordat ik er achter kwam.
Kon zonder problemen terug worden gestuurd en zeer snel geld terug.

Sandjai

Snelle en goede service

Feddema

Snelle levering van het product. Wel zo fijn dat je snel weer op pad kunt.

Ronald

Na behandeling klacht is deze naar tevredenheid opgelost.

Toon de Kroon

Als eerste keer hele goede arvaringcore