Maria

Alles is prima verlopen van bestelling tot bezorging.

Piotr

Snel geregeld, flexibele bezorging!

Harry

Snelle levering zoals afgesproken

Francisco

Let op! koop hier geen autoaccu's hele slechte service. Afgelopen november vorig jaar is accu stuk gegaan binnen garantie termijn. De defecte accu is opgehaald door hun om te testen, maar eindeloze... Let op! koop hier geen autoaccu's hele slechte service. Afgelopen november vorig jaar is accu stuk gegaan binnen garantie termijn. De defecte accu is opgehaald door hun om te testen, maar eindeloze mailwisseling met smoesjes en nog steeds geen oplossing. Je moet zelf achter de status aan en geen enkele initiatief vanuit hun zijnde om dit netje op te lossen.

Reactie Interngeheugen.com:

Beste heer Bouthoorn,
Beste heer Bouthoorn,
Helaas hebben wij uw garantieaanvraag niet kunnen behandelen zoals het zou moeten omdat uw accu kwijtgeraakt is tijdens de transport. Wij hadden dit beter moeten monitoren en hiervoor bied ik mijn excuses aan.
Ik hoop dat wij uw klacht naar aanleiding van ons laatste mail contact toch nog een beetje naar tevredenheid hebben kunnen oplossen.
Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen dan horen wij het graag!
MAPP

Posthoorn Autoservice

Ontvangen accu had geringe transportschade. Binnen één dag een nieuw exemplaar ontvangen. Top.

Wouters Roger

100 0/0 in orde 'sanderendaags voor de middag al geleverd en batterij marcheert prima ,zeer tevreden, roger wouters.

Scheepens

Snelle levering prima product. Ben er blij mee!

Protezione beveiliging

Super netjes verpakt en geleverd

Hoornse Broeder

Goed advies goede service snelle levering