Eigen gebruik.

Goed snel en goedkoop.

Sebastian Heijblom

Goed geprijsd en snelle levering.

Tommy

Zeer positieve ervaring. Het initieel bestelde product was niet in voorraad. Via Pieter een aantal alternatieven aangeboden gekregen en uiteindelijk een keuze gemaakt die het beste pasten bij... Zeer positieve ervaring. Het initieel bestelde product was niet in voorraad. Via Pieter een aantal alternatieven aangeboden gekregen en uiteindelijk een keuze gemaakt die het beste pasten bij waarvoor ik het product ging gebruiken.

Helemaal goed. Snelle levering. Prima prijs.

Schatorje

Prima service kan het anderen ook aanraden

Kokkies garage

Eerder besteld en altijd heel tevreden. Simpelweg, alles klopt

M. Bijl

Vlotte levering

Martin Solinge van

Prima service, duidelijke communicatie over bestelling en levering

Frans

Uiteindelijk geleverd, maar... bij bestelling staat er voor 10 uur besteld vanavond in huis. Direct een link naar bezorgdienst dat deze 's avonds zou worden geleverd. Maar om 18.01 (accudienst is... Uiteindelijk geleverd, maar... bij bestelling staat er voor 10 uur besteld vanavond in huis. Direct een link naar bezorgdienst dat deze 's avonds zou worden geleverd. Maar om 18.01 (accudienst is dicht voor het weekeinde) blijkt dat zij de accu niet hebben verzonden... Hele weekeinde en maandag zonder auto. Valse beloftes!!

Reactie Interngeheugen.com:

Beste Frans,
Mijn welgemeende excuses dat uw accu niet tijdig geleverd was. Dit betreuren wij zeer.
Beste Frans,
Op het moment dat u een verzendbevestiging krijgt met Track en Trace dan betekend dit dat de accu daadwerkelijk is meegegeven aan de koerier. Het lijkt erop dat de accu tijdens de transport vertraagd was waardoor deze niet meer dezelfde dag gescand en geleverd kon worden.
Wij willen u vriendelijk bedanken voor uw feedback. Wij zullen contact opnemen met onze koerier om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer kan voorkomen.
MAPP

Bijlsma