jo

Uitstekend, goede beschrijving en snelle levering

Ger Kortenbach

Prima webshop. OP de website is het vrij eenvoudig om het juiste geheugen te vinden. En als het een keertje toch niet lukt, kun je eenvoudig via een webform advies vragen, waarop je snel een... Prima webshop. OP de website is het vrij eenvoudig om het juiste geheugen te vinden. En als het een keertje toch niet lukt, kun je eenvoudig via een webform advies vragen, waarop je snel een uitgebreid antwoord krijgt, met de nodige gegevens van je moederboard, als je tenminste hebt opgegeven welk moederboard je gebruikt. De levertijd opgaven indien iets onverhoopt niet voorradig is, kloppen altijd vrij nauwkerig. Ik koop al mijn geheugen bij Geheugen.nl. Waar anders?

Mark

Top bedrijf eerst gebeld me ze prima en vriendelijke uitleg ,accu besteld en savonds al in huis echt super.En goede prijzen ?

rachid azarzar

Heel goed en behulpzaam

Zwarts

Super bedrijf. Zelfde dag geleverd.

H van Doesburg

Supergoed mee gedacht door het bedrijf en snelle levering

Particulier

Was de eerste keer dat ik bij deze firma wat bestelde, alles verliep naar wens.

P.L.W. Timmers

Ik ben zeer tevreden.

A. Smit

Mooie website. Goede service. Ik had eerst de verkeerde accu besteld maar na telefonisch contact is dat snel aangepast vlak voor de bezorger het product mee zou nemen. Uitstekende service!

H.J.Willemse

Prima service, had accu besteld ,maar had geen rekening gehouden met bevesteging van de accu .gebeld en mevrouw hielp mij met een andere accu en werdt om geruild , had all betaald maar kreeg netjes... Prima service, had accu besteld ,maar had geen rekening gehouden met bevesteging van de accu .gebeld en mevrouw hielp mij met een andere accu en werdt om geruild , had all betaald maar kreeg netjes een creditnota, heeft even geduurd maar dat komt door vervoerder.