Voor 11 uur besteld en om 7 uur al in huis

B.Lock

7/10

Product pas na 6 dagen geleverd,mogelijk probleem bij post,nl

L. D'Rose

3/10

Slechte ervaring na bestelling plaatsen. Op website staat Motorex Joker 440 spray 500ml aflevertijd 3 dagen. Maandag plaatsen en donderdag ontvangen. Zes dage na het plaatsen van mijn bestelling... Slechte ervaring na bestelling plaatsen. Op website staat Motorex Joker 440 spray 500ml aflevertijd 3 dagen. Maandag plaatsen en donderdag ontvangen. Zes dage na het plaatsen van mijn bestelling staat de leverstatus nog steeds "in behandeling". Ik kreeg geen bericht hierover. De klantendienst zegt dat ze geen controle hebben op de leveranciers van de goederen. Wat een slechte smoes. Zet dan "wij geven geen garanties op levertijd, wij roepen maar wat".

Toevoeging nadat ik over mijn klacht werd gebeld: Het bedrijf erkent dat de informatie verstrekking bij het bestelproces beter kan. Ze vonden mijn aanbeveling een goed idee: namelijk de klant waarschuwen dat de levertijd dat vermeld is kan afwijken vanwege drukte, problemen met toeleveranciers enz. en dat als de klant het zeker wil weten of de levertijd haalbaar is dat met de klantenservice gecheckt moet worden.

paul michielsen

8/10

Zeer goede service snelle levering

Ted

10/10

Klantenservice is boven verwachting. Toen mijn bestelling van een digitale accuspanningsmeter na anderhalve week niet was gearriveerd (ik wist dat het een chaos was bij post nl door de kerstdrukte)... Klantenservice is boven verwachting. Toen mijn bestelling van een digitale accuspanningsmeter na anderhalve week niet was gearriveerd (ik wist dat het een chaos was bij post nl door de kerstdrukte) gebeld met klantenservice. Probleem uitgelegd en gevraagd of ik nog moest wachten. Ze verrasten me met het opnieuw versturen. Top! Drie dagen later ontving ik het pakje. Ben zeer tevreden.

Marijn

10/10

Fantastische kwaliteit producten, zeer goede service en snelle verzending. Precies waar ik naar op zoek was!