Jorn Verweij

Duidelijke info op website, snel geleverd aan de deur, en de auto loopt weer.

Lisanne

Waardeloos! Komt afspraken niet na en bieden je als excuses een actiecode van 5 euro aan die je binnen 3 maanden moet gebruiken.

J P

Meestal bestel ik mijn geheugenuitbreidingen hier: snel, betrouwbaar en vaak ook nog een goede prijs.

Makkelijk om het juiste type geheugen te vinden.

Geen die ik weet

Jelle de Jong

Ik had nogal wat specifieke vragen over het product. De communicatie daarover via WhatsApp verliep heel vriendelijk, behulpzaam, snel en duidelijk. Toen ik wist welke accu ik moest hebben heb ik... Ik had nogal wat specifieke vragen over het product. De communicatie daarover via WhatsApp verliep heel vriendelijk, behulpzaam, snel en duidelijk. Toen ik wist welke accu ik moest hebben heb ik deze dan ook meteen besteld. Dit was na 17.00u. Als extra service heeft men voor mij extra moeite gedaan de accu dezelfde dag nog mee te geven met de pakketdienst waardoor ik de accu de volgende dag al voor de middag in huis had. Dat ze de moeite doen om die extra service te geven is een enorm compliment waard. Bij deze!

nvt

Snelle levering na een dag al in huis

Eddy

Een duidelijke site. Keus uit de populaire accu's. Wel goed de afmetingen van de benodigde accu in de gaten houden.
De accu van 15 kg was binnen 24 uur geleverd. Complimenten.

Berends

Zeer goede ervaring. Goede en snelle levering.

Ton Emans

Sneele levering precies volgens afspraak

L.J. van Doorn

Goed snel geleverd