Emiel

Mijn bestelling, extra geheugen, is prima en snel geleverd!

E de Jager

Prima service

W. van geelen

Goed, goede aftersales

J van Gent

Snelle levering ,goed advies prima!!

Imran

Makkelijke en gebruiksvriendelijke website. Ik heb voordat ik ging bestellen de prijs vergeleken met andere websites en winkels, maar hier kwam ik als goedkoopste uit. Site is ook zeer... Makkelijke en gebruiksvriendelijke website. Ik heb voordat ik ging bestellen de prijs vergeleken met andere websites en winkels, maar hier kwam ik als goedkoopste uit. Site is ook zeer gebruiksvriendelijk. Je ziet bij elk product of het in voorraad is en wanneer je het kunt verwachten. Zo kom je niet met verassingen te zitten. Ze gaan heel zorgvuldig om met je product. Je krijgt direct ba bestelling via de mail en sms op de hoogte gebracht over de status van je bestelling. Het is daarnaast Heel Snel geleverd! Ik had slechte ervaringen met andere autoonderdeel sites... Dit was mijn eerste keer bij Mapp Oliedienst en ik ben zeer tevreden. Ik bestel voordan alleen maar hier!

Ed F

Levering was snel. Geheugenbank is stevig verpakt verzonden. Iets voor sluitingstijd besteld en de volgende dag al binnen.

Zijn per email op de hoogte gehouden van de stand van zaken.

Weten welk geheugen in de computer hoorde. Was verbaast dat er een laptop bank in een pc moest, maar het klopte.

Geen.

Tijndesign

Snel en prima service

J Dekker

Keurig niks op aan te merken

Polderman

Geen verkoop praatje. En geeft de juiste voor lichting.