PARTICULIER

SUPER BEDRIJF

Will Derksen

Goede website, makkelijk zoeken en een hele snelle levering

Bart

Bestelling ging vlot met de levering zoals beloofd via website.
Snelle service. TOP

snelheid

geen opmerking

J Neyndorff

Gewoon goed.

Veel informatie plus redelijke prijzen

De mapp reporter die door dit bedrijf wordt gebruikt zou uitgebreid kunnen worden met informatie over de hele pc/laptop oid. Hoe kun je de pc/laptop het best sneller maken en uitbreiden zodat je er... De mapp reporter die door dit bedrijf wordt gebruikt zou uitgebreid kunnen worden met informatie over de hele pc/laptop oid. Hoe kun je de pc/laptop het best sneller maken en uitbreiden zodat je er werkelijk wat van merkt zou het uitgangspunt moeten zijn. Ook informatie die direct leidt naar een advies voor bijvoorbeeld de accu of harde schijf is voor de gebruiker zeer informatief.

Petero

Snelle service, goede prijs

Rvth

Accu snel geleverd in perfecte staat en netjes verpakt
Snel geplaatst start stop werkt weer naar behoren sterke accu accudienst super!!

Frank Segers

Uitstekend advies / service

Bakker

Super!!!!s middags besteld s avonds in huis en ook nog voor een zeer voordelige prijs in 1 woord TOP

baten

De bestelling liep gesmeerd, zonder problemen netjes thuis afgeleverd.

Jaap

Nadat ik de gewenste producten via de website had besteld, heb ik nog voor een specifieke vraag telefonisch contact opgenomen met Oliedienst.nl. Ik werd uitstekend te woord gestaan. Er werd... Nadat ik de gewenste producten via de website had besteld, heb ik nog voor een specifieke vraag telefonisch contact opgenomen met Oliedienst.nl. Ik werd uitstekend te woord gestaan. Er werd vervolgens een alternatief en beter product geadviseerd. Ter genoegdoening kreeg ik gratis een dubbele hoeveelheid aangeboden. Ik merkte dat de adviseur veel praktische kennis had. Hartelijk dank hiervoor.