Willem van den Berg

Een top bedrijf, had een Varta accu in april gekocht, maar kreeg er in oktober storing aan ze heb hem netjes opgehaald, naar gekeken en ik heb een nieuwe gekregen, dat is dus gratie, maar wel even... Een top bedrijf, had een Varta accu in april gekocht, maar kreeg er in oktober storing aan ze heb hem netjes opgehaald, naar gekeken en ik heb een nieuwe gekregen, dat is dus gratie, maar wel even top geregeld. Plus voor 12 uur besteld, tussen 17.00 en 22.00 uur bezorgd.

Beste heer Van den Berg,
Bedankt voor deze lovende woorden!
Beste heer Van den Berg,
Bedankt voor deze lovende woorden!
Wij weten als geen ander hoe vervelend het is als de accu niet meer goed functioneert, en als dat na zo'n korte tijd gebeurd lossen wij dat graag voor u op!
Wij stellen het zeer op prijs dat u de tijd heb genomen om deze review te plaatsen en hopen u in de toekomst terug te zien.

Sven

Zeer goede klantenservice met aardige mensen die alles voor je uitzoeken.! Zal hier zeker weer een bestelling plaatsen als ik wat nodig heb.

Arjean

Perfecte levering, prima prijs

C. Lourens

Netjes geleverd en oude accu meegenomen

Stoel

Nooit meer

Beste heer Stoel.
Beste heer Stoel.
Zoals we telefonisch hebben besproken heeft uw kwestie veel te lang geduurd. Wij vinden dit zeer spijtig en wij gaan ervoor zorgen dat dit niet meer zal gebeuren. Ik wil u vriendelijk bedanken voor ons gesprek en dat u ons excuses heeft geaccepteerd.

FT Elektrotechniek

Perfect geregeld!

Max H

Allereerst de perfecte accu voor mijn auto met exact de juiste maten en iets betere specificaties, voor de laagste prijs. Daarnaast 's morgens om 10 uur besteld en dezelfde avond nog kosteloos... Allereerst de perfecte accu voor mijn auto met exact de juiste maten en iets betere specificaties, voor de laagste prijs. Daarnaast 's morgens om 10 uur besteld en dezelfde avond nog kosteloos bezorgd. Werkelijk uitstekend!

Beste heer Hoetjes,
Beste heer Hoetjes,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te plaatsen, dit stellen wij zeer op prijs! Wij zijn blij om te lezen dat u zo tevreden bent over ons bestelproces en assortiment. Bedankt voor uw bestelling en wij hopen u in de toekomst weer terug te zien op onze website!

J. Buiter

Positief. Bestelling is correct en snel verwerkt.

Roodnat

Net voor 12 uur besteld, nog even een telefoontje er achteraan . Dezelfde avond nog de accu in huis, toppie!!

Egbert

Supergoed advies, en 12.00u besteld, 's avonds in huis. En ook nog de goedkoopste prijzen voor Varta-accu's, wat wil je nog meer? Ik was in ieders geval erg tevreden en de volgende dag weer gewoon... Supergoed advies, en 12.00u besteld, 's avonds in huis. En ook nog de goedkoopste prijzen voor Varta-accu's, wat wil je nog meer? Ik was in ieders geval erg tevreden en de volgende dag weer gewoon onderweg.