Meijer

Snelle levering, goedeprijs

Ronie Zijffers

Toch even via de chat contact gemaakt. Dit ging direct. Net 20 minuten over 4 vrijdag voor het weekend moet je wel de juiste keuze kunnen maken. Ik bedoel dat de "op voorraad" ook echt wel zo is. En... Toch even via de chat contact gemaakt. Dit ging direct. Net 20 minuten over 4 vrijdag voor het weekend moet je wel de juiste keuze kunnen maken. Ik bedoel dat de "op voorraad" ook echt wel zo is. En ja was het antwoord hierop. Dit de door de chatter bevestigd dat de accu wel degelijk wordt opgestuurd. Dus de keuze was simpel. De vogende dag zaterdag om 10:30 uur werd de accu afgeleverd. TOP!!!

Bja Nolte

De bestelling liep gesmeerd, volgende dag werd het al geleverd. Hele goede ervaring met dit bedrijf.

David

Zeer goede prijs en dezelfde dag de accu geleverd. Communicatie was top

W van Dijk

Goede snelle levering.

Pj.hoeksema

Levering zeer traag@

Reactie Interngeheugen.com:

Beste heer Hoeksema,
Beste heer Hoeksema,
Tot ons spijt moeten wij bekennen dat het bij u inderdaad niet helemaal goed is gegaan. Dit betreuren wij ten zeerste! Momenteel kan het voorkomen dat sommige producten slecht leverbaar zijn. Helaas heeft u daardoor lang moeten wachten. Momenteel zetten wij alles op alles om de toelevering van producten nauwkeurig in de gaten te houden zodat wij onze klanten hier goed over kunnen informeren. Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen, dan horen wij dat graag!
MAPP