Harry Braakman

Goede garantieservice

B.J. Van Leijenhorst

Waarom ik een review schrijf, het is omdat je het pas kunt doen na goede of slechte ervaring. Mijn anderhalf jaar door hen geleverde accu was een probleem mee en is zonder meer vervangen door een... Waarom ik een review schrijf, het is omdat je het pas kunt doen na goede of slechte ervaring. Mijn anderhalf jaar door hen geleverde accu was een probleem mee en is zonder meer vervangen door een nieuwe. Dat noem ik nou service geen gezeik gewoon vervangen. Dat is waarom ik een review schrijf
Bert van leijenhorst.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt Bert voor je fantastische review, daar worden we blij van. Geweldig om te horen dat onze service gewaardeerd wordt. Heel veel plezier van de nieuwe accu en uiteraard kan je altijd contact... Bedankt Bert voor je fantastische review, daar worden we blij van. Geweldig om te horen dat onze service gewaardeerd wordt. Heel veel plezier van de nieuwe accu en uiteraard kan je altijd contact met ons opnemen als er iets is! Nogmaals bedankt! 😃

Jan

Prima. Vriendelijke en deskundige klantenservice.

S. Annema

Eerste keer op deze site batterijen voor mn accu boormachine besteld... prima accu's en daags na de bestelling in huis. Helemaal goed.
Groet Syb

M Timmer

Super tevreden

T. Hendriks

Levering niet volgende dag zoals beloofd op website

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw review meneer Hendriks, we stellen het zeer op prijs dat u de tijd heeft genomen.
Uw bestelling heeft inderdaad één dag vertraging opgelopen. Dit is niet zoals het hoort, , onze excuses hiervoor.
We wensen u alsnog veel plezier van uw bestelling en nogmaals bedankt voor uw bestelling.

Peter Zendman

Snel en goed

Snel geleverd. Goed verpakt.

Geen verbeter tips. Prima zo

Tom Cools

Vlotte levering van compatibele hardware