Chris van Weperen

Goed geïnformeerd, kundig, vriendelijk, snel, scherp geprijsd.

Snelheid, kundig en vriendelijk.

Website kan want minder sober.

der Kinderen

Deskundig advies ook behulpzaam bij bestellen en snel geleverd.

Jacky Doumen

Super dienst

Beste Jacky Doumen,
Wat fijn dat u tijd heeft genomen om onze diensten te beoordelen. Het is nog fijner om te lezen dat u het bestellen via onze webpagina als positief heeft ervaren.
Veel...
Beste Jacky Doumen,
Veel plezier van uw aankoop en bedankt voor het vertrouwen!

J.G.Kuijpers

Kwam jullie bedrijf tegen op de site, gebeld en besteld. goede informatie en voor 12 uur besteld dezelfde dag te leveren.Alles oké alleen de levering ging niet volgens wat jullie beloofd hebben... Kwam jullie bedrijf tegen op de site, gebeld en besteld. goede informatie en voor 12 uur besteld dezelfde dag te leveren.Alles oké alleen de levering ging niet volgens wat jullie beloofd hebben dusna telefonisch contact moet de klant dit dan maar slikken. Dit vond ik geen sterk punt van jullie accu dienst.

Sjef Seijkens

Zeer goede en snelle service, met gratis doormeting accu !

Beste Sjef Seijkens,
Bedankt voor uw feedback. Wat goed te lezen dat u zo positief bent over onze geleverde diensten en producten.
Bedankt voor uw bestelling en hopelijk tot snel!
Met...
Beste Sjef Seijkens,
Bedankt voor uw bestelling en hopelijk tot snel!

Chris van Weperen

Goed geholpen. Deskundig. Snel geleverd.

hueting

Niet duur doen wat ze beloven

Beste Hueting,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze diensten te beoordelen.
Beste Hueting,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze diensten te beoordelen.
Fijn om te lezen dat u zo positief bent over ons bedrijf. Wij gaan u ook bedanken voor het bestellen en hopen dat u snel weer gebruik zal maken van onze diensten!

Landgoed rollecate

Zeer goed geholpen na telf.advies
Chapeau voor deze service

Teunissen

Gewoon goed zoals het hoort TOP!!

Beste Teunissen,
Beste Teunissen,
Heel erg bedankt voor uw feedback. Wij zijn blij te lezen dat u tevreden bent met de door ons geleverde diensten. Wij willen u bedanken voor het bestellen en hopen dat u in de toekomst weer gebruik zal maken van onze diensten!

Gimon

Top service! Website overzichtelijk en snel besteld. Bleek toch de verkeerde accu te hebben en deze werd dezelfde dag nog omgewisseld voor de juiste.

Beste Gimon,
Allereerst bedankt voor uw feedback. Wij zijn blij dat u ons bedrijf positief beoordeeld heeft.
Beste Gimon,
Wij zijn ook blij met uw verbeterpunt en gaan hier zeker mee aan de slag! Dit hebben wij nodig om onze diensten nog beter en klantvriendelijker te maken.
Wij hopen dat u in de toekomst weer gebruik zal maken van onze diensten. Bedankt voor uw bestelling bij ons en veel plezier van uw aankoop!