Dennis van Wezel

De site was goed overzichtelijk.Het product wat ik zocht was op voorraad goede prijs kwaliteit verhouding en het was snel geleverd

Zeker een aanrader door de goede service

Bertjan Bieleman

Bij de bestelling van Eurol olie zou je een usb lader moeten krijgen, deze heb ik tot nog toe niet ontvangen. Recht is recht en krom is krom. Ik ben dus niet tevreden.
Update: usb lader en...
Update: usb lader en excuses gekregen en aanvaard.

Duis

Goede service, heel tevreden

Beste Duis,
Allereerst bedankt voor uw feedback. Wij stellen het zeer op prijs dat u de tijd heeft genomen om onze diensten te beoordelen.
Wij zijn blij dat u tevreden bent met de geleverde...
Beste Duis,
Wij zijn blij dat u tevreden bent met de geleverde diensten en hopen in de toekomst nog meer zaken met u te kunnen doen.
Bedankt voor uw bestelling en veel plezier met uw aankoop!

Petet Post

Beste Petet Post,
Beste Petet Post,
Heel erg bedankt voor uw feedback. Wij zijn blij te lezen dat u tevreden bent met de door ons geleverde diensten. Wij willen u bedanken voor het bestellen en hopen dat u in de toekomst weer gebruik zal maken van onze diensten!

A. Kracht

Goed, betrouwbaar en snel

mooi overzichtelijke site

voor mij prima zo.

Hesseling

Op zoek naar een accu voor de auto en wist niet welke te kiezen. 's Avonds een mailtje gestuurd en voor 10 uur 's ochtends een reactie.

Direct die ochtend de accu besteld. Accu werd...

Direct die ochtend de accu besteld. Accu werd dezelfde avond nog geleverd. Kreeg een duidelijke mail waar ik de zending kon volgen. De tijd werd gedurende dag aangepast zodat het moment van leveren zo adequaat mogelijk is. Hier kunnen andere bezorgers nog iets van leveren!

Ik denk dat de vervoerder meer dan 200 kilometer heeft gereden om de accu te leveren. Als dat zo is dan had ik de accu eerder in mijn auto dan dat de vervoerder weer in huis was. Je kunt de accu direct gebruiken dus na levering was het inbouwen, starten en weer rijden.

Prima service van AccuDienst.nl. Mocht je op zoek zijn naar aan accu en je komt er niet helemaal uit dan is dit het adres. Ook prettig om te zien dat de accu binnen een paar uur dezelfde dag nog wordt geleverd. Chapeau!

Beste Hesseling,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons bedrijf te beoordelen.
Wij willen u ook bedanken voor het bestellen bij ons.
Het is goed te lezen dat u tevreden bent met de...
Beste Hesseling,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons bedrijf te beoordelen.
Wij willen u ook bedanken voor het bestellen bij ons.
Het is goed te lezen dat u tevreden bent met de geleverde diensten en geen verbeterpunten of tips heeft. Mocht u die in de toekomst hebben mag u ons dit zeker laten weten. Wij willen onze diensten graag verbeteren en nemen feedback daarom heel serieus.
Nogmaals bedankt voor het bestellen bij ons en veel plezier met uw aankoop!

T. Jansen

Een zeer kundig en snel bedrijf. Accurate beschrijving en gegevens van het produkt. Komt overeen met de gewenste levering.

Goed ingerichte website. Heeft een tool om je hardware direct te herkennen en vervolgens het gezochte daarop af te stemmen. Perfect, scheelt een heleboel gespit.

Niet, is goed zo.

Chris

Prima, aanrader

J.h.van Rozen

Prima ervaring door goede prijs en snelle levering.

Harry Lammers

Goede prijs