Bos

Snelle en goede levering. niet te duur.

Frans.Bruggeling

Supersnelle levering dat wel .maar ik had wel te doen met de bezorger ,mischien een sukkel om z,on ding van 25 kilo,zonder steekwagen te sjouwen .
komt de laatste tijd meer voor.
met de...
komt de laatste tijd meer voor.
met de koeriers
maar dat ligt meert aan de bezorg dienst.
dan aan de firma Accudienst

Dirk

Heel,goed. Bestelling was binnen minder dan 24u bij mij

Beste Dirk,
Beste Dirk,
Allereest bedankt dat u de tijd heeft genomen om feedback te plaatsen. Wij waarderen dit. Op het moment dat u een bestelling plaatst pakken wij, mits wij het op voorraad hebben, direct voor u in. Wij bieden uw pakket vervolgens aan bij de vervoerder en die maakt vervolgens zelf een planning. Helaas hebben wij geen invloed op de planning van de vervoeder dus ook niet op de bijbehorende tijden.
Desondanks is het goed te lezen dat de accu snel en in goede orde geleverd is. Bedankt voor uw bestelling en hopelijk tot snel!

Jan van der Vring

Voor eerste keer hier besteld

Beste Jan van der Vring,
Bedankt voor uw feedback. Wat goed te lezen dat u zo positief bent over onze geleverde diensten en producten.
Bedankt voor uw bestelling en hopelijk tot...
Beste Jan van der Vring,
Bedankt voor uw bestelling en hopelijk tot snel!

Stammie

Zeer goede ervaring.

Beste Stammie,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze diensten te beoordelen.
Beste Stammie,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze diensten te beoordelen.
Fijn om te lezen dat u zo positief bent over ons bedrijf. Wij gaan u ook bedanken voor het bestellen en hopen dat u snel weer gebruik zal maken van onze diensten!

Oliedienst.nl

Olie voor een eerlijke prijs
16:30 u besteld,volgende dag 13:30 u al in huis. goed verpakt !
TOP?

Fred Ensink

Positief

Zeer snelle levering

Online programma om geheugen te controleren werkte niet helemaal correct. In twee metingen 2 verschillende uitslagen en mij werd verteld dat ik niet meer dan 8 GB kon gebruiken met Windows 10 pro 64... Online programma om geheugen te controleren werkte niet helemaal correct. In twee metingen 2 verschillende uitslagen en mij werd verteld dat ik niet meer dan 8 GB kon gebruiken met Windows 10 pro 64 bits.

nvt

Prima, al vaker besteld hier.