Antoin Moonen

Perfect

Beste Antoin Moonen,
Allereerst bedankt voor uw feedback. Wij zijn blij dat u ons bedrijf positief beoordeeld heeft.
Wij zijn ook blij met uw verbeterpunt en gaan hier zeker mee aan de slag!...
Beste Antoin Moonen,
Wij zijn ook blij met uw verbeterpunt en gaan hier zeker mee aan de slag! Dit hebben wij nodig om onze diensten nog beter en klantvriendelijker te maken.
Wij hopen dat u in de toekomst weer gebruik zal maken van onze diensten. Bedankt voor uw bestelling bij ons en veel plezier van uw aankoop!

Willem.

Zeer goede service

Beste Jo.Alken,
Beste Jo.Alken,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze diensten te beoordelen.
Fijn om te lezen dat u zo positief bent over ons bedrijf. Wij gaan u ook bedanken voor het bestellen en hopen dat u snel weer gebruik zal maken van onze diensten!

Jan Schenkels

Beste AJ Engineering BV,

MMA

Prima!

Beste MMA,
Bedankt voor uw feedback. Wat goed te lezen dat u zo positief bent over onze geleverde diensten en producten.
Met vriendelijke...
Beste MMA,

J.A. Seegers

Zeer goede ervaring met het bedrijf

Beste J.A. Seegers,
Beste J.A. Seegers,
Heel erg bedankt voor uw feedback. Wij zijn blij te lezen dat u tevreden bent met de door ons geleverde diensten. Wij willen u bedanken voor het bestellen en hopen dat u in de toekomst weer gebruik zal maken van onze diensten!

J. Bouwman

Ben zeer tevreden, in de ochtend besteld en s'avonds in huis. Dus kon de volgende dag alweer rijden. Mooi toch.

Beste J. Bouwman,
Allereerst bedankt voor uw feedback. Wij stellen het zeer op prijs dat u de tijd heeft genomen om onze diensten te beoordelen.
Wij zijn blij dat u tevreden bent met de...
Beste J. Bouwman,
Wij zijn blij dat u tevreden bent met de geleverde diensten en hopen in de toekomst nog meer zaken met u te kunnen doen.
Bedankt voor uw bestelling en veel plezier met uw aankoop!

Eric

Eenvoudig de juiste accu besteld en snel geleverd. Prima service tegen een prima prijs.

Beste Eric,
Met...
Beste Eric,

Akkerman

Goed en correct geleverd

Beste Akkerman,
Wij zijn blij dat u tevreden bent met de...
Beste Akkerman,
Bedankt voor uw bestelling en veel plezier met uw aankoop!