Adrie

Betrouwbaar.

Beste Adrie,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons bedrijf te beoordelen. Wij willen u ook bedanken voor het bestellen bij ons.
Het is goed te lezen dat u tevreden bent met de...
Beste Adrie,
Het is goed te lezen dat u tevreden bent met de geleverde diensten en geen verbeterpunten of tips heeft. Mocht u die in de toekomst hebben mag u ons dit zeker laten weten. Wij willen onze diensten graag verbeteren en nemen feedback daarom heel serieus.
Nogmaals bedankt voor het bestellen bij ons en veel plezier met uw aankoop!

Pieter Schoonens

Prima, bereikbaar voor vragen en op tijd geleverd

Beste Pieter Schoonens,
Allereerst bedankt voor uw feedback. Wij stellen het zeer op prijs dat u de tijd heeft genomen om onze diensten te beoordelen.
Normaal gesproken zitten de...
Beste Pieter Schoonens,
Normaal gesproken zitten de bevestigingsbouten bij de accu. Het is goed dat u dit nu aan geeft. Wij gaan u alsnog de bevestigingsbouten toesturen. Die kunt u op zeer korte termijn verwachten.
Nog bedankt voor uw bestelling en veel plezier met uw aankoop!

City Boats Deventer

Snelle levering, scherpe prijs! Vaste klant erbij!
City Boats Deventer

yoan warmerdam

Super. scherpe prijs en pijlsnel geleverd.

R.Wolff

Zeer positief, goede prijs/ product verhouding.

Kunst

Prima service

Beste Kunst,
Beste Kunst,
Heel erg bedankt voor uw feedback. Wij zijn blij te lezen dat u tevreden bent met de door ons geleverde diensten. Wij willen u bedanken voor het bestellen en hopen dat u in de toekomst weer gebruik zal maken van onze diensten!

F.S. Bruijn

Fantastische service en snelheid van leveren.

Beste F.S. Bruijn,
Bedankt voor uw feedback. Wat goed te lezen dat u zo positief bent over onze geleverde diensten en producten.
Bedankt voor uw bestelling en hopelijk tot snel!
Met...
Beste F.S. Bruijn,
Bedankt voor uw bestelling en hopelijk tot snel!

Jan Roelof

Top, bestelling prima verlopen