Landa m

Garantie is en blijft garantie. Prima service, goede communicatie. En afhandeling produkt.

Rob

Goede snelle levering van de accu en er werd ook netjes en snel gereageerd op een vraag die ik via de site heb gesteld. Prima!

Beste Rob,
Beste Rob,
Heel erg bedankt voor uw feedback. Wij zijn blij te lezen dat u tevreden bent met de door ons geleverde diensten. Wij willen u bedanken voor het bestellen en hopen dat u in de toekomst weer gebruik zal maken van onze diensten!

Taxi de koning

Relex behulpzaam

Beste Taxi de Koning,
Beste Taxi de Koning,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze diensten te beoordelen.
Fijn om te lezen dat u zo positief bent over ons bedrijf. Wij gaan u ook bedanken voor het bestellen en hopen dat u snel weer gebruik zal maken van onze diensten!

van Groningen

Niet goed

Beste van Groningen,
Allereerst bedankt voor uw feedback!
Beste van Groningen,
Allereerst bedankt voor uw feedback!
Wat vervelend om te lezen dat u niet de juiste accu heeft ontvangen. Dit is ook de reden waarom wij telefonisch contact met u opgenomen hebben om dit te bespreken.
Tijdens dit gesprek hebben wij besproken dat het handiger geweest was als u ons had gebeld en dit probleem met ons gedeeld had. Dan had u niet hoeven klussen en hadden wij u een andere accu toegestuurd die wel zou passen. Want doordat u de potjes van de cover panel eraf heeft gezaagd vervalt de garantie.
U heeft tijdens het telefoongesprek aangegeven dat u de accu heeft gevonden op basis van uw kenteken. Voor onze zoekmachine krijgen wij standaard maten door van de dealers om het zoeken wat makkelijker te maken. Het is dan alsnog belangrijk dat u zelf ook even kijkt naar uw huidige accu (afmetingen en stand van polen).
Mocht u in het vervolg nog hulp nodig hebben bij het zoeken van een geschikte accu willen wij u daar graag bij helpen.
Als u verder nog vragen of opmerkingen heeft horen wij dit graag van u.

Wybe

Chris

Snel verzonden

Goedkoop

Jan Visser

Zeer snelle levering en een goed product. Goede uitleg erbij om een juiste keus te maken.

Bram Bervaes

Beste Luc van Roy,

Bruins

Goede ervaring

Beste Bruins,
Allereerst bedankt voor uw feedback. Wij zijn blij dat u ons bedrijf positief beoordeeld heeft.
Beste Bruins,
Wij zijn ook blij met uw verbeterpunt en gaan hier zeker mee aan de slag! Dit hebben wij nodig om onze diensten nog beter en klantvriendelijker te maken.
Wij hopen dat u in de toekomst weer gebruik zal maken van onze diensten. Bedankt voor uw bestelling bij ons en veel plezier van uw aankoop!