Roland Roskam

Superservice! En geleverd nét op tijd voor mijn cabrio ;-)

Beste Roland Roskam,
Allereerst bedankt voor uw feedback. Wij zijn blij dat u ons bedrijf positief beoordeeld heeft.
Wij zijn ook blij met uw verbeterpunt en gaan hier zeker mee aan de slag!...
Beste Roland Roskam,
Wij zijn ook blij met uw verbeterpunt en gaan hier zeker mee aan de slag! Dit hebben wij nodig om onze diensten nog beter en klantvriendelijker te maken.
Wij hopen dat u in de toekomst weer gebruik zal maken van onze diensten. Bedankt voor uw bestelling bij ons en veel plezier van uw aankoop!

mulder afbouw

Uitstekend

Rien Biemans

Afgelopen weken in totaal 4 Optima's Yellow top van 75 Ah in 3 bestellingen gekocht via Mapp. Ze zijn bestemd om de loodaccu's in mijn motorboot te vervangen. 3 Parallel geschakelde zijn bedoeld als... Afgelopen weken in totaal 4 Optima's Yellow top van 75 Ah in 3 bestellingen gekocht via Mapp. Ze zijn bestemd om de loodaccu's in mijn motorboot te vervangen. 3 Parallel geschakelde zijn bedoeld als serviceaccu en de vierde is de startaccu voor de motor. Geweldige accu's en geweldig bedrijf, erg klantvriendelijk, snel en behulpzaam.

M. Vuijk

Snel en goed, prijzen concurrerend

Wladim

Accu gekocht en uiteindelijk ontvangen.

B. Schimmel

Snelle levering voor een goede prijs.

R.Hosper

Super service snelle levering tegen acceptabele prijs.

Ronald

De goedkoopste op internet.
Uiterst snelle levering in de avonduren.

Jos K

Diy was mijn 2e bestelling en evenals de vorige perfect uitgevoerd.

Beste Jos K,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze diensten te beoordelen.
Beste Jos K,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze diensten te beoordelen.
Fijn om te lezen dat u zo positief bent over ons bedrijf. Wij gaan u ook bedanken voor het bestellen en hopen dat u snel weer gebruik zal maken van onze diensten!

Isabel Kokke

Echt een super goed bedrijf. Ik heb nog nooit zo snel een pakketje bezorgd gekregen (dezelfde dag nog)! Ook houden ze je genoeg op de hoogte via de mail. Super blij met de goede service!

Beste Isabel Kokke,
Allereerst bedankt voor uw feedback. Wij stellen het zeer op prijs dat u de tijd heeft genomen om onze diensten te beoordelen.
Wij zijn blij dat u tevreden bent met de...
Beste Isabel Kokke,
Wij zijn blij dat u tevreden bent met de geleverde diensten en hopen in de toekomst nog meer zaken met u te kunnen doen.
Bedankt voor uw bestelling en veel plezier met uw aankoop!